Ha szereted a változatos feladatokat, szívesen építenél új üzleti kapcsolatokat és fontos számodra a precíz, felelősségteljes munkavégzés, itt valóban kamatoztathatod szakmai tudásodat!
Külkereskedelmi asszisztens
Feladatok
Belföldi és nemzetközi partnerekkel való aktív kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felkutatása, meglévő ügyfélkapcsolatok fejlesztése
Árajánlatok bekérése és készítése, megrendelések kezelése és nyomon követése
Riportok, statisztikák és kimutatások készítése a vezetőség számára
A vállalat képviselete szakmai kiállításokon, üzleti eseményeken; tolmácsolás és fordítás szükség szerint
EKÁER-hez kapcsolódó adminisztráció és egyéb ügyintézés
Követelmények
Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Releváns szakmai tapasztalat hasonló munkakörben
Középfokú vagy felsőfokú végzettség
Amit kínálunk
Motiváló alapbér és juttatási csomag
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő cégnél