Külkereskedelmi asszisztens (Budapest)

Külkereskedelmi asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Csatlakozz egy folyamatosan fejlődő vállalathoz!

Ha szereted a változatos feladatokat, szívesen építenél új üzleti kapcsolatokat és fontos számodra a precíz, felelősségteljes munkavégzés, itt valóban kamatoztathatod szakmai tudásodat!

Külkereskedelmi asszisztens

Feladatok

  • Belföldi és nemzetközi partnerekkel való aktív kapcsolattartás, új üzleti lehetőségek felkutatása, meglévő ügyfélkapcsolatok fejlesztése
  • Árajánlatok bekérése és készítése, megrendelések kezelése és nyomon követése
  • Riportok, statisztikák és kimutatások készítése a vezetőség számára
  • A vállalat képviselete szakmai kiállításokon, üzleti eseményeken; tolmácsolás és fordítás szükség szerint
  • EKÁER-hez kapcsolódó adminisztráció és egyéb ügyintézés

Követelmények

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Releváns szakmai tapasztalat hasonló munkakörben
  • Középfokú vagy felsőfokú végzettség

Amit kínálunk

  • Motiváló alapbér és juttatási csomag
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő cégnél

Munkavégzés helye

Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok