Pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása
Vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói visszajelzések alapján
Szoros együttműködés a különböző társosztályokkal ( marketing, IT)
A vásárlói trendek és problémák proaktív azonosítása és ezek alapján intézkedések bevezetése, valamint koordinálása a vásárlói élmény folyamatos fejlesztéséért
A vásárlói élménnyel kapcsolatos adatok elemzése, kimutatások és prezentációk készítése a felsővezetőség felé
Elvárások
felsőfokú végzettség
Minimum 2 éves szakmai tapasztalat ügyfélszolgálati vagy ügyfélélmény-menedzsment területen vagy hasonló pozícióban
legalább 2 év vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
magabiztos német vagy angol nyelvismeret szóban és írásban is
magabiztos MS Office ismeretek (Excel és PowerPoint)
Amit kínálunk
Nagy értékű egészségprogram
Home office lehetőség (hibrid munkavégzés)
Munkába járási támogatás
Vállalaton belüli fejlődési, továbblépési lehetőség