Partnercégünk Magyarország egyik vezető vendéglátóipari vállalata, amely több ismert étteremláncot üzemeltet országszerte. Több mint 3 000 munkavállalót foglalkoztat, és évről évre bővülő portfóliójával biztosít stabil, nemzetközi hátteret és hosszú távú karrierlehetőséget. Dinamikus növekedés, modern munkakörnyezet és fejlődési lehetőségek várják az új kollégát.
Létesítményüzemeltetési Vezető (Facility director)
Feladatok
A pozíció célja a létesítmények biztonságos és hatékony működtetése, amely biztosítja a magas színvonalú vendégélményt és a gördülékeny napi működést. A feladatok közé tartozik a műszaki rendszerek (HVAC, elektromos, vízvezeték) felügyelete, a karbantartási és felújítási projektek irányítása, valamint az alvállalkozók és a belső csapat koordinálása. Olyan vezetőt keresünk, aki erős problémamegoldó és stratégiai szemlélettel rendelkezik, képes költséghatékony és fenntartható működési rendszereket kialakítani, és vállalkozói kultúrát építeni a minőség és az ügyfélélmény fókuszában.
Feladatok:
- Létesítmények és műszaki rendszerek (HVAC, víz, elektromos) működtetése és felügyelete
- Karbantartási és felújítási munkák tervezése, szervezése és koordinálása
- Alvállalkozók és szerződések kezelése, költségbecslések készítése
- Dokumentációk, engedélyek és minőségellenőrzések naprakészen tartása
- Folyamatfejlesztés, új technológiák és rendszerek bevezetésének támogatása
- Együttműködés más részlegekkel (pl. Pénzügy, HR, Beszerzés)
- OPEX/CAPEX tervezés és nyomon követés
- ~20 fős technikai csapat vezetése, motiválása és fejlesztése
Követelmények
- Felsőfokú műszaki végzettség (gépészmérnöki, villamosmérnöki vagy
létesítményüzemeltetési területen előny)
- Minimum 10 év releváns tapasztalat létesítményüzemeltetésben, karbantartásban és
kivitelezésben
- Mély ismeretek gépészeti, víz- és villamos rendszerekben
- Igazolt tapasztalat megelőző karbantartási rendszerek kialakításában
- Felújítási és építési projektek koordinálásában szerzett tapasztalat
- Magabiztos számítógépes ismeretek (különösen Excel, MS365; CMMS előny)
- Középszintű angol nyelvtudás (képes technikai témákat megbeszélni)
- Tulajdonosi szemlélet: képes a feladatokat a legjobb piaci gyakorlat szerint értékelni,
árazni, és javaslatokat tenni a leggazdaságosabb megoldásra
- A kezdeti időszakban: a jelenlegi működés feltérképezése, hiányosságok
azonosítása, új működési modell felépítése szoros együttműködésben a
Beszerzéssel, Pénzüggyel és HR-rel
Amit kínálunk
- Céges autó
- Egészségbiztosítás
- SZÉP kártya
- HO lehetőség
- Éves bónusz
- Ingyenes sportolási lehetőség
- Díjmentes angol nyelvórák
- Étkezési kedvezménykártya
Munkavégzés helye