Kik vagyunk mi?
A HSH-Chemie Közép- és Kelet-Európa első számú vegyianyag forgalmazója, több mint 30 éves tapasztalattal, 20 kelet-középeurópai piacon nyújt szolgáltatást 14 irodahellyel és több, mint 300 kollégával. Cégünk központja Hamburgban, Németországban található.
Logisztikus (határozott időtartamra)
Kit keresünk?
Magyarországra, budapesti irodánkba (13. kerület Pap Károly u. 4-6, myhive Thirteen irodaház) keressük Logisztikus pozícióba leendő kollégánkat.
A pozíció határozott idejű munkaszerződéssel - szülési szabadság pótlására - előre láthatóan 2 éves időtartamra szól.
A pozíció 8 (heti 40 órás), illetve 6 órás (heti 30 órás) munkavégzéssel is betölthető.
Milyen kihívások várnak rád?
Logisztikusként a fő feladatod a beszerzési és értékesítési folyamatok, valamint az üzletkötők napi szintű támogatása a cég üzleti és gazdasági céljainak elérése érdekében. Az értékesítés adminisztratív és operatív feladatainak ellátása, termékek rögzítése az ügyviteli rendszerben és a raktárakban.
Fő feladatok és felelősségek:
- Vevői megrendelések és beszállítói rendelések rögzítése, kiküldése és visszaigazolása
- Üzletkötők által kijelölt további feladatok rendszeres elvégzése
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és ügyfelekkel szóban és írásban
- Export - import folyamatok intézése
- Gyors és hatékony problémamegoldás
- Reklamációk kezelése
- A logisztikai folyamatok koordinálása és optimalizálása
- Szállítások szervezése, nyomon követése és adminisztrációja
- Készletgazdálkodás és raktárkezelés
- Dokumentációk begyűjtése, elkészítése és archiválása
- Adminisztráció a vállalatirányítási rendszerben
- Számlázás
Az ideális jelölt ismérvei:
- Minimum középfokú végzettség
- Magabiztos angol nyelvtudás
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
- Azonos vagy hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
- Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készségek
- Nyitott, proaktív, dinamikus személyiség
- Csapatjátékos hozzáállás
Előnyt jelent:
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség (gazdasági szakon)
- További idegennyelv ismerete (első sorban német)
- Vectory ügyviteli rendszer ismerete
- Vámügyintézési tapasztalat
- Vegyipari tapasztalat
- Logisztikai tapasztalat vagy végzettség
Amit mi tudunk nyújtani:
- Hosszútávú, biztos, stabil háttér egy 100%-ban családi tulajdonban lévő vállalatnál
- Dinamikus, családbarát munkahelyi kultúra
- Rugalmas, hybrid munkavégzés
- Alap fizetésen felül további bónuszok és juttatások
- Magán egészségügyi biztosítás (éves fogászati felülvizsgálattal)
- Lojalitás program
- Életbiztosítási csomag
- Szakmai fejlődés lehetősége
- Képzéseken, konferenciákon és szakmai továbbképzéseken való részvétel
- Céges laptop és telefon (magán használatra is)
Munkavégzés helye
Budapest, XIII. kerület Pap Károly u. 4-6.
Hogyan fog kinézni a kiválasztás?
- Jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva.
- Néhány napon belül keresni fog a HR csapat egy telefonos egyeztetésre.
- Ezután az első interjú a HR-rel lesz személyesen vagy online.
- A második interjú személyesen az irodánkban lesz az Értékesítési Igazgatóval