Logisztikus (határozott időtartamra) (Budapest)

Logisztikus (határozott időtartamra) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Kik vagyunk mi?

A HSH-Chemie Közép- és Kelet-Európa első számú vegyianyag forgalmazója, több mint 30 éves tapasztalattal, 20 kelet-középeurópai piacon nyújt szolgáltatást 14 irodahellyel és több, mint 300 kollégával. Cégünk központja Hamburgban, Németországban található.

Logisztikus (határozott időtartamra)

Kit keresünk?

Magyarországra, budapesti irodánkba (13. kerület Pap Károly u. 4-6, myhive Thirteen irodaház) keressük Logisztikus pozícióba leendő kollégánkat.

A pozíció határozott idejű munkaszerződéssel - szülési szabadság pótlására - előre láthatóan 2 éves időtartamra szól.

A pozíció 8 (heti 40 órás), illetve 6 órás (heti 30 órás) munkavégzéssel is betölthető.

Milyen kihívások várnak rád?

Logisztikusként a fő feladatod a beszerzési és értékesítési folyamatok, valamint az üzletkötők napi szintű támogatása a cég üzleti és gazdasági céljainak elérése érdekében. Az értékesítés adminisztratív és operatív feladatainak ellátása, termékek rögzítése az ügyviteli rendszerben és a raktárakban.

Fő feladatok és felelősségek:

  • Vevői megrendelések és beszállítói rendelések rögzítése, kiküldése és visszaigazolása
  • Üzletkötők által kijelölt további feladatok rendszeres elvégzése
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal és ügyfelekkel szóban és írásban
  • Export - import folyamatok intézése
  • Gyors és hatékony problémamegoldás
  • Reklamációk kezelése
  • A logisztikai folyamatok koordinálása és optimalizálása
  • Szállítások szervezése, nyomon követése és adminisztrációja
  • Készletgazdálkodás és raktárkezelés
  • Dokumentációk begyűjtése, elkészítése és archiválása
  • Adminisztráció a vállalatirányítási rendszerben
  • Számlázás

Az ideális jelölt ismérvei:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (MS Office)
  • Azonos vagy hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
  • Kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készségek
  • Nyitott, proaktív, dinamikus személyiség
  • Csapatjátékos hozzáállás

Előnyt jelent:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség (gazdasági szakon)
  • További idegennyelv ismerete (első sorban német)
  • Vectory ügyviteli rendszer ismerete
  • Vámügyintézési tapasztalat
  • Vegyipari tapasztalat
  • Logisztikai tapasztalat vagy végzettség

Amit mi tudunk nyújtani:

  • Hosszútávú, biztos, stabil háttér egy 100%-ban családi tulajdonban lévő vállalatnál
  • Dinamikus, családbarát munkahelyi kultúra
  • Rugalmas, hybrid munkavégzés
  • Alap fizetésen felül további bónuszok és juttatások
  • Magán egészségügyi biztosítás (éves fogászati felülvizsgálattal)
  • Lojalitás program
  • Életbiztosítási csomag
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Képzéseken, konferenciákon és szakmai továbbképzéseken való részvétel
  • Céges laptop és telefon (magán használatra is)

Munkavégzés helye

Budapest, XIII. kerület Pap Károly u. 4-6.

Hogyan fog kinézni a kiválasztás?

  • Jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva.
  • Néhány napon belül keresni fog a HR csapat egy telefonos egyeztetésre.
  • Ezután az első interjú a HR-rel lesz személyesen vagy online.
  • A második interjú személyesen az irodánkban lesz az Értékesítési Igazgatóval

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok