Menedzser asszisztens (Pécs)

Tanácsadó cégünk pécsi irodájába keressük agilis, motivált új menedzser asszisztens kollégánkat.

Menedzser asszisztens (Pécs)
Jelentkezem az állásra ›

A Logframe Tanácsadó Iroda 2007-ben kezdte működését. A cég fő tevékenysége üzleti tanácsadás. E tevékenységi körben vállalati stratégiai és pénzügyi tanácsadást nyújtunk, megvalósíthatósági tanulmányokat, költséghaszon elemzéseket készítünk, továbbá projektek tervezését, előkészítését végezzük. Kiemelt területek az innováció, energetikai fejlesztések és a turizmus. Vállalkozások és önkormányzatok megbízásából közreműködünk európai uniós pályázatok, támogatási kérelmek elkészítésében és ellátjuk a megnyert támogatásokból megvalósuló fejlesztések teljes körű menedzsment feladatait. Nemzetközi projektekben is részt veszünk.

Tanácsadó cégünk pécsi irodájába keressük agilis, motivált új menedzser asszisztens kollégánkat. Olyan munkatárs jelentkezését várjuk, aki legalább középfokú végzettséggel rendelkezik gazdasági, pénzügyi területen, beszél angolul, igényes a munkájára, nem tart a kihívásoktól, szereti a változatos és dinamikus feladatokat.

A menedzser asszisztens kollégánk feladatai:

  • Ügyvezetők és projektmenedzserek napi munkájának folyamatos támogatása
  • Közreműködés magyar és nemzetközi projektek megvalósításához kapcsolódó dokumentumok, beszámolók készítésében, pályázatkezelői elektronikus felületen történő rögzítésében
  • Szerződések, teljesítés igazolások előkészítése, nyilvántartása, archiválása
  • Számlázási feladatok elvégzése, beérkező számlák kezelése, szkennelése, előkészítése könyvelésre.
  • Postai küldemények feladása, 
  • Bejövő/kimenő posta adminisztrációja (iktatás, szkennelés,)
  • Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása, naptármanagement;
  • Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése
  • Érkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • Egyéb titkársági és adminisztrációs feladatok ellátása

A munkakörhöz tartozó elvárások:

  • Legalább középfokú, gazdasági, pénzügyi végzettség
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás
  • Felhasználói szintű, megbízható számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, Outlook)
  • Proaktív, precíz munkavégzés, határidők betartása, jó problémamegoldó készség, analitikus gondolkodás
  • Képesség az önálló és a csapatban való munkavégzésre egyaránt
  • Gyors felfogóképesség és globális gondolkodás, önállóság, pontosság, gyakorlatiasság

Értékeljük:

  • Gazdasági/ pénzügyi felsőfokú végzettséget
  • B kategóriás jogosítványt
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalatot

Amit kínálunk

  • Színvonalas, kreatív munkakörnyezet
  • Központi fekvésű, könnyen megközelíthető iroda
  • Változatos feladatkör kiszámítható feladatokkal
  • Végzettséghez, munkatapasztalathoz igazodó versenyképes fizetés
  • Hosszú távú munkalehetőség fejlődési perspektívákkal
  • A munkakör jellegéhez mérten rugalmas keretek közötti munkavégzés lehetősége

Munkavégzés helye

  • 7621 Pécs belváros

Jelentkezés: Fényképes önéletrajz, rövid motivációs levél bérigény megjelöléssel

Pécs

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok