Menedzser asszisztens (Budapest)

Menedzser asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG

Fejlesztési és Koordinációs Igazgatóság – Beruházási és Műszaki Fejlesztési Főosztály

felvételt hirdet

menedzser asszisztens

munkakörbe

Főbb feladatok:

  • a vezető munkájának adminisztratív támogatása, jelentések, kimutatások, levelezések, összefoglaló anyagok előkészítése, elkészítése.
  • a főosztály működésének folyamatos elemzése, tapasztalatainak összegzése, javaslatok megfogalmazása, jóváhagyást követően annak megvalósítása.
  • a főosztály tevékenységével összefüggő dokumentációk, szerződések figyelemmel kísérése, nyilvántartása, az észlelt hiányosságok jelzése közvetlen felettese felé.
  • adatszolgáltatás koordinálása és összefogása.
  • rendkívüli, azonnali ügyintézést igénylő feladatok koordinálása, végrehajtásának előkészítése jóváhagyásra.
  • levelezési feladatok koordinálása, dokumentációs rendjének megszervezése és működtetése.
  • Jelentések, írásos anyagok, előterjesztések megfelelő formai színvonalának és határidőre való elkészítésének koordinálása, ellenőrzése.
  • egyéb, a vezető munkájához szükséges asszisztensi, személyi titkári feladatok elvégzése (értekezlet- és utazásszervezés, PR, ügyfélkapcsolat stb.)
  • kapcsolatot tart a Társaság szervezeti egységeivel, a Tulajdonos képviseletében eljáró szervezeti egységekkel, azok munkatársaival, külső ügyfelekkel.
  • vezetője által meghatározott egyedi feladatok kiadott határidőre történő megvalósításának megszervezése, elvégzése, elvégeztetése.
  • jelenléti ívek, munkavállalók szabadság nyilvántartásának, valamint távozási naplójának vezetése és ellenőrzése.
  • munkavállalói időadatok összegyűjtése, és továbbítása az illetések szakmai terület munkatársa részére.
  • szokásostól eltérő, rendkívüli adatok, nyilvántartások esetén a tevékenységért felelős vezető értesítése, részére a probléma jelzése.
  • munkájához szükséges előírások, utasítások, valamint azok módosításainak megismerése azért, hogy a munkavégzése során aszerint járjon el.
  • a munkavégzésre vonatkozó szakmai rendelkezések és módosításainak megismerése és betartása.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • gazdasági/humán/műszaki felsőfokú végzettség (főiskolai vagy egyetemi diploma) vagy érettségi/középfokú végzettség + 5 év hasonló munkakörben szerzett gyakorlat
  • MS Office ismeretek

Előnyt jelent:

  • SAP MM modul ismerete
  • angol nyelvismeret

Leendő munkatársunktól megkívánt képességek, készségek:

  • kiváló kapcsolatteremtő és kommunikációs készség, ügyfélközpontú gondolkodás, udvariasság
  • önálló, pontos, precíz, felelősségteljes és lelkiismeretes munkavégzés
  • rugalmasság, megbízhatóság, lojalitás
  • monotonitástűrést és a jó konfliktuskezelő képesség

Amit nyújtunk:

  • előnyös munkaidő, rendezett munkakörülmények
  • elkötelezett és támogató vezetőség
  • stabil hátérrel rendelkező nagyvállalatnál hosszú távú munkalehetőség
  • versenyképes jövedelem, cafeteria, kedvezmények, üdülési lehetőségek
  • ingyenes utazás a BKV Zrt. járatain a munkavállaló, a házastársa, valamint az egy háztartásban élő iskolás gyermekei részére
  • home office lehetőség

Munkavégzés helye:

1072 Budapest, Akácfa u. 15.
 

Jelentkezési határidő: 2025. február 28.

A jelentkezés során csatolni kérjük: részletes szakmai önéletrajzot, bruttó bérigény megjelölésével

A munkakör betölthető: kiválasztást követően akár azonnal

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok