Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel és a vállalaton belüli társosztályokkal
Vevői auditok és látogatások előkészítése, koordinálása
A vevői elégedettség folyamatos fejlesztése, visszajelzések kezelése
Aktív részvétel új termékek bevezetésében az APQP folyamatok támogatásával
Minőségfejlesztési projektek megvalósítása a mutatók javítása érdekében
A nem megfelelő minőségből fakadó költségek csökkentése, megelőző intézkedések bevezetése
Jelentések és dokumentációk készítése a vezetőség részére
A minőségügyi KPI-ok nyomon követése, értékelése és fejlesztése
A pozíció betöltéséhez szükséges szakirányú végzettség
Tapasztalat minőségbiztosítási területen
Kommunikációképes angol nyelvtudás
Gyakorlat projektalapú munkavégzésben
VDA 2, VDA 6.3, VDA 6.5 és IATF 16949:2016 szabványok ismerete
Core Tools (FMEA, PPAP, SPC, MSA, APQP) alapvető ismerete
Műszaki rajzok értelmezésében való jártasság
Precíz, megbízható munkavégzés
Rugalmasság és utazási hajlandóság
Bercel