MS Team Client Administration & 2nd Level Support munkatárs (Budapest)

MS Team Client Administration & 2nd Level Support munkatárs (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

MS Team Client Administration & 2nd Level Support munkatárs

Egy német multinacionális nagyvállalat egyik új, dinamikusan fejlődő projekt magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, németül magabiztosan beszélő, alkalmazás üzemeltető feladatokat ellátó szakembert. Projektünk célja a kiemelkedő színvonalú digitális vásárlói élmény biztosítása, illetve a modern infrastruktúrák kialakítása, az ehhez szükséges szakmai tudás biztosításával. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hasonló területen szerzett többéves, magabiztos tapasztalattal rendelkezel, és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk! 

Feladatok: 

  • 2nd Level technikai támogatás
  • Hibák feltárása, analizálása, elhárítása 2nd Level szintű támogatásban, pl. Active Directory (AD) csoportok létrehozása, engedélyek kiosztása az AD-ben, támogatás (hibaelhárítás, tanácsadás) az összes belső alkalmazott számára
  • Rendszermenedzsment
  • Standardizált működési feladatok az MS-alapú rendszerkörnyezet fenntartása érdekében
  • Az MS-alapú rendszerkörnyezet frissítése és továbbfejlesztése
  • SCCM csomagok kezelése
  • Általános működési hibák azonosítása és elhárítása
  • Standardizált működési alapok az MS-alapú rendszerkörnyezet fenntartása érdekében
  • MS alapú rendszerkörnyezet frissítése és továbbfejlesztése
  • SCCM csomagok megvalósítása
  • Műszaki minőségbiztosítás
  • A műszaki változások tesztelése a szervezeten belüli bevezetés előtt
  • Technológiák
  • MS SCCM, Microsoft Windows Server, MS Active Directory, PowerShell, ADFS, Azure DevOps Server
  • MS Windows alapú alkalmazások telepítése és üzemeltetése
  • Ügyféltámogatás alkalmazások előkészítése, telepítése, illetve tesztelése során
  • Tranzíciókban való részvétel és dokumentációkezelés
  • Folyamatos egyeztetés az ügyféloldallal
  • Ügyfélmegbízások alapján történő tervezés és megvalósítás
  • Rendszeradminisztrációs feladatok ellátása alkalmazásszinten

If you have…

  • 2-3 év releváns szakmai tapasztalat (MS System Center Configuration Manager)
  • MS SCCM, Microsoft Windows Server, MS Active Directory, PowerShell, ADFS, Azure DevOps Server ismerete
  • DOXIS
  • ESET Vírusellenőrző program ismerete
  • Üzemeltetési ismeretek
  • Adatbázisok: Oracle SQL vagy DB2 kezelői ismerete 
  • Magabiztos német nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Hosszútávú részvétel a projektben
  • Határozottság és hatékonyság az ügyfélkezelésben

Előnyök:

  • Angol nyelvismeret
  • ITIL ismerete és alkalmazása
  • Fejlődésorientált gondolkodásmód

Személyiség:

  • Proaktív, ügyfélközpontú személyiség
  • Gyors alkalmazkodási képesség
  • Tanulásra való hajlandóság
  • Jó kommunikációs készség
  • Strukturált munkavégzés
  • Priorizálási képesség
 
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok