Egy izgalmas, változatos munkát kínálunk, ahol az extrovertált személyiségeddel és szervezőkészségeddel a maximumot hozhatod ki magadból.
Nálunk nem csupán adminisztrációval foglalkozol – valódi kapcsolatokat építesz partnercégek vezetőivel, felismered és kielégíted munkaerőigényeiket, és aktívan részt veszel a folyamatok minden lépésében.
Ha ambiciózus vagy, hiszel a kemény munkában akkor nálunk a helyed!
Meglévő partnercégek vezetőivel való kapcsolattartás telefonon és személyesen egyaránt
Meglévő partnerek munkaerő igényeinek feltérképezése, felismerése, kiszolgálása
Munkaerő kölcsönzéssel kapcsolatos projektek koordinálása
Hirdetések posztolása
Munkavállalók toborzása
Munkavállalók beléptetési adminisztrációja
Munkavállalók kiléptetése
Bérszámfejtés előkészítése
Kapcsolattartás a vállalat központjával
Riportok, jelentések készítése a vezetőség számára
Szolnok vagy környéki lakhely
B kategóriás jogosítvány, saját gépjármű
Rendelkezz minimum középfokú végzettséggel
Legyél rugalmas
Egyéni vállalkozói tevékenység folytatása
Angol nyelvtudás
Legyél pontos, precíz, és kitartó
Proaktív személyiség, aki kutatja és felismeri a partnerek igényeit
Rendelkezz kiemelt kommunikációs készséggel
MS Office programok magabiztos ismerete
Hasonló munkakörben szerzett előzetes tapasztalat
Szolnok