Németül és angolul beszélő Customer Service Specialist (Szeged)

Németül és angolul beszélő Customer Service Specialist (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

Németül és angolul beszélő Customer Service Specialist

Részletorientált és analitikus, németül és angolul beszélő munkatársat keresünk szegedi alkalmazástámogató  csapatunkba. Ebben a szerepkörben a  telephelyek és felhasználók technikai támogatásáért leszel felelős a minőségi szolgáltatás biztosítása érdekében.

Feladatok

  • A német és az angol nyelv (írásban és szóban egyaránt) folyékonyan beszélése elengedhetetlen.
  • Erős alkalmazás-támogatási készség, amely lehetővé teszi a  problémák hatékony elhárítását és megoldását.
  • Alkalmazások tesztelése és reportolása.
  • Kiváló analitikus és problémamegoldó készség
  • Erős figyelem a részletekre és a szervezett munkavégzésre való képesség
  • A kétnyelvű munkakörnyezetben szerzett tapasztalat előny
  • Kiváló kommunikációs és dokumentációs készség
  • Csapatmunkára való együttműködési készség
  • ügyfélközpontú gondolkodásmód, támogató hozzáállással

Munkavégzés helye

Szeged

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok