Kimenő-bejövő postai küldemények, illetve számlák kezelése (szortírozása, dokumentumkezelő rendszerbe történő iktatása, továbbítása)
Részvétel a csomagszállítás intézésében, futárok fogadása, a beérkező küldemények átvétele
Érkező vendégek fogadása, a kapcsolódó szervezési és vendéglátási feladatok ellátása
Kollégák irodai jelenlétet igénylő feladatainak támogatása, többek között: kulcsos autó átadás – visszavétel, marketing ajándékok kezelése stb.
Irodai eszközök megrendelése
Épület riasztó kódok, belépőkártyák, kulcsok és parkoló beléptető rendszer kezelése
Tűz- és munkavédelmi feladatok támogatása, egyeztetés a szakszolgáltatóval tűzoltó készülék ellenőrzésével, munkavédelmi eszközök rendelésével és osztásával kapcsolatban.
Elvárások
Legalább középfokú végzettség
Társalgási szintű angol nyelvtudás szóban
Felhasználó szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)
Jó problémamegoldó és helyzetfelismerő képesség; tulajdonosi szemlélet