Office manager pénzügyi ismeretekkel (Budapest) (Budapest)

Nemzetközi szolgáltató cég Office managert keres pénzügyi ismeretekkel

Office manager pénzügyi ismeretekkel (Budapest) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Az Exact Systems, az egyik vezető globális minőségügyi szolgáltató, amely a világ 13 országában megtalálható. 900 ügyfelünknek nyújtunk szolgáltatást, 6000 minőségellenőr kollégával. Dinamikusan fejlődő cégcsoportunk magyarországi szervezetébe keresünk Office manager munkatársat pénzügyi ismeretekkel!

Feladat leírás:

  • Vevői és szállítói kapcsolattartás pénzügyi témákban
  • Vevő oldali követelések, beszállító oldali kötelezettségek kezelése
  • Banki utalások adminisztrációja, a bankszámlakivonat napi szintű ellenőrzése
  • Együttműködés a könyveléssel
  • Bejövő és kimenő számlák költséghely szerinti besorolása
  • Számlázás
  • Statisztikák, kimutatások készítése és vezetése
  • Havi pénzügyi zárás teljeskörű koordinálása
  • Ügyvezető munkájának támogatása
  • Szállásfoglalás, rendezvény szervezés
  • Gépjármű és telefon flotta kezelése
  • Beszerzések menedzselése
  • Irodák menedzselése

ELVÁRÁS:

  • Minimum középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Alapszintű pénzügyi és könyvelési ismeretek
  • Angol nyelvtudás
  • B kategóriás jogosítvány

ELŐNY:

  • Felsőfokú végzettség
  • Minőségügyi szolgáltatónál szerzett tapasztalat

AMIT KÍNÁLUNK:

  • Kötetlen munkaidő
  • Heti 1 nap home office
  • Stabil munkahely egy multinacionális vállalatnál és családias légkör
  • Karrier lehetőség (kiemelkedően teljesítő, megfelelő kompetenciákkal rendelkező kollegáink előrelépési lehetőségben bízhatnak)
  • Változatos munkakör, tapasztalatszerzési lehetőség

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok