Operatív Vezető (Szeged)

Operatív Vezető (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

Operatív Vezető

Leírás

Szegedi lokációval rendelkező, informatikai szolgáltatást nyújtó partnerünk megbízásából keresünk munkatársat, Operatív Vezető pozícióba.

Operatív Vezető

Feladatok

  • Iroda vezetése:
  • A napi működés biztosítása egy kényelmes és produktív munkakörnyezet fenntartásával.
  • Karbantartási és beszerzési folyamatok koordinálása.
  • IT-infrastruktúra működésének felügyelete IT-szolgáltatókkal együttműködve.
  • Havi rendszerességgel látogatások a kecskeméti telephelyre a készletek ellenőrzése érdekében.
  • Compliance és tanúsítványok:
  • ISO27001 és TISAX tanúsítványokkal kapcsolatos megfelelés biztosítása.
  • Dokumentáció és auditfolyamatok támogatása.
  • Back Office vezetése:
  • Egy 10 fős csapat vezetése, beleértve adminisztratív és pénzügyi feladatokat.
  • Folyamatok dokumentálása és optimalizálása.
  • Kapcsolattartás az anyavállalattal és más releváns részlegekkel.
  • Ügyvezetői támogatás:
  • Szerződések áttekintése, ajánlattételi dokumentumok készítése.
  • Szabályozási megfelelés felügyelete.
  • Üzleti elemzések és döntéstámogató jelentések készítése.
  • Folyamatfejlesztés és problémamegoldás:
  • Irodai folyamatok optimalizálása.
  • Jira-alapú projektadminisztráció kezelése.
  • Automatizálási lehetőségek azonosítása.


Elvárások

  • Egyetemi végzettség üzleti adminisztráció, operatív menedzsment vagy egyéb kapcsolódó területen.
  • Legalább 6 év tapasztalat irodavezetés, háttériroda működtetése vagy hasonló munkakörben, ideális esetben műszaki vagy IT környezetben szerzett tapasztalattal,
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (német nyelv előny),
  • Magabiztos jártasság ISO-tanúsítványok és biztonsági szabványok terén,
  • Kiváló kommunikációs készségek, elemző gondolkodásmód, részletekre való odafigyelés,
  • Preferált képességek:
  • Szilárd ismeretek az ISO27001 tanúsítvánnyal és információbiztonsági szabványokkal kapcsolatban, a TISAX tanúsítvány ismerete előnyt jelent,
  • Tapasztalat szerződések átvizsgálásában és ajánlattételi dokumentáció kezelésében,
  • Irodavezetéssel és adatbiztonsággal kapcsolatos szabályozási és megfelelőségi standardok ismerete,
  • Jártasság az irodai szoftverekben és projektmenedzsment eszközökben (Jira), kiemelten a Microsoft Office Suite-ben, beleértve az alapos ismereteket:
  • Outlook (pl. közös postafiókok (SMB-k) és elosztólisták (DL-ek) kezelése)),
  • SharePoint, beleértve a felhasználói hozzáférés kezelését és a dokumentumok szervezését,
  • Excel a jelentéskészítéshez.


Amit kínálunk

  • Teljes munkaidős alkalmazotti jogviszony, melyhez versenyképes alapfizetés társul,
  • Home office lehetősége,
  • Képzések, tréningek céges támogatással,
  • Magánegészségügyi ellátás,
  • Céges autó lehetősége,
  • Fiatalos, lelkes, de leginkább együttműködő CSAPAT,
  • Családbarát munkahely.

 

Munkavégzés helye

Szeged

 

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok