Orvosi ügyfélszolgálati specialista (Budapest)

Orvosi ügyfélszolgálati specialista (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Orvosi ügyfélszolgálati specialista

Napjaink egyik világvezető multinacionális gyógyszeripari vállalata, melynek piaci szerepe és szakmai profizmusa kiváló lehetőséget teremt tapasztalatszerzésre, fejlődésre és szakmai előrelépésre is. 
  • Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
  • Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
  • A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
  • Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
  • Terápiás területet érintő csapat támogatása
  • A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
  • A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
  • A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében
  • Élettudományi/egészségügyi területen szerzett diploma
  • Felsőfokú angol nyelvvizsga, magabiztos és tárgyalóképes angol nyelvtudás
  • Erős szóbeli és írásbeli kommunikációs készség
  • Angol nyelvű önéletrajz a jelentkezéshez
  • Microsoft Office haladó szintű ismerete

Amit kínálunk

  • Modern és nemzetközi munkakörnyezet
  • Magas szintű szakmai tapasztalatokkal rendelkező vállalat
  • Cafeteria rendszer
  • Versenyképes bérezés
  • Home office lehetőség

  • Technikai és orvosi információk nyújtása egészségügyi szakembereknek és pácienseknek
  • Partnerkutatás és a csatornákon beérkező kérdések megválaszolása, illetve dokumentálása a vonatkozó szabványos működési eljárásoknak és irányelveknek megfelelően
  • A termékminőségi panaszok azonosítása és jelentése
  • Ügyfelek tájékoztatása a jóváhagyott angol nyelvű források felhasználásával
  • Terápiás területet érintő csapat támogatása
  • A szolgáltatás folyamatosságának és minőségének biztosítása az ügyfelek számára az összes lefedett országban az érintett MI kollégák támogatásával
  • A folyamatok javítását célzó folyamatos fejlesztési lehetőségek azonosítása és aktív szerepvállalás a folyamatfejlesztés végrehajtásában
  • A megbeszélésekről összefoglalók készítése, részvétel a munkatársak képzésében

Munkavégzés helye

Budapest XII.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok