Payroll Specialist (Budapest)

Payroll Specialist (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Randstad az innovatív technológia és az emberi kapcsolatok erősítése révén lett az utóbbi években a világ legnagyobb HR szolgáltatója. Magyarországon 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 100+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni. 

Hiszünk a pozitív és a konstruktív visszajelzés erejében, vállalati kultúránk fontos része a sikerek megünneplése és a munka magánélet egyensúlyának megtartása. Díjazzuk a közös gondolkodást, innovatív ötleteket, rugalmas hozzáállást és a lojalitást. Ha új kihívásokat keresel és ezek az értékek neked is fontosak, várjuk a jelentkezésed!

Payroll Specialist

Feladatok

  • bérszámfejtési feladatok (havi és hóközi) teljeskörű ellátása ügyfeleink részére 
  • a bérszámfejtéssel kapcsolatos kimutatások, bevallások, statisztikák, főkönyvi feladás készítése
  • bérszámfejtéshez kapcsolódó adatok, dokumentumok és nyilvántartások naprakész vezetése, aktualizálása
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyi feladatok ellátása
  • munkaviszony létesítésével, megszűnésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, bejelentés a biztosítottakról
  • konstruktív szakmai részvétel bérszámfejtési folyamatok optimalizációjában
  • tanácsadás ügyfelek részére bérszámfejtéssel kapcsolatos kérdésekben
  • kapcsolattartás, kommunikáció az ügyfelekkel, belső munkatársakkal és az illetékes hatóságokkal szóban és írásban
  • rendszeres egyeztetés társterületekkel (a pénzügyi kollégákkal bérszámfejtési adatok és főkönyvi feladások tekintetében).

Követelmények

Téged keresünk, ha

  • 2-3 év releváns, alapos szakmai tapasztalattal rendelkezel 
  • bérszámfejtő és társadalombiztosítási ügyintézői szakmai végzettséged van
  • elhivatott, tenni akaró szakember vagy, aki szenvedélyesen törekszik a feladatok megoldására 
  • igényes, pontos és precíz vagy a munkádban
  • ügyfélorientált, emberközpontú mentalitás, jó kommunikációs készség jellemez, kiegyensúlyozott, kommunikatív, segítőkész személyiség vagy 
  • önállóan és csapatban is tudsz és szeretsz dolgozni
  • az időddel tudatosan, hatékonyan tudsz gazdálkodni, és a kihívásoknak megfelelően priorizálni, szükség esetén újratervezni 
  • proaktív, problémamegoldó személyiség, jó kapcsolatteremtő és csapatjátékos vagy
  • szakmai magabiztossággal és kíváncsisággal rendelkezel 
  • magabiztosan használod a következő programokat: Nexon, Excel, Word és az AI alkalmazása is komfortos számodra

Előny, ha:

  • releváns szakmai egyetemi vagy főiskolai végzettséget szereztél (bérszámfejtési és munkaügyi ismeretek)
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyen szerzett munkatapasztalattal is rendelkezel
  • kommunikációs szintű angol nyelvismereted van
  • ismered a Nexon4 rendszerét

Amit kínálunk

  • Stabil lábakon álló multinacionális cég vagyunk, de mégis családias közegben, egymást támogatva dolgozunk
  • Velünk izgalmas az élet, változatos feladataidnak köszönhetően folyamatosan fejlesztheted önmagad egy elhivatott szakmai csapat részeként 
  • Sikereidet díjazzuk, remek karrierlehetőség áll előtted
  • Munkádat akár otthonról is végezheted
  • Éves bónuszt kapunk a céges és egyéni teljesítmények alapján, emellett cafeteria és egészségbiztosítás is vár rád
  • Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok