PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR (Budapest)

PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Magasan szervezett, proaktív személyként vagy ismert? Csatlakozz bővülő csapatunkhoz a Golden Linknél, és fejleszd magad egy támogató és barátságos környezetben.

Cégünkről:

Golden Link Europe Kft. Európa szerte értékesít filmes promóciós termékeket moziknak.

Budapest I.kerületi irodánkban tervezés, értékesítés és az ehhez kapcsolódó logisztikai és pénzügyi munkákat folytatjuk, és egy szenvedélyes pénzügyi adminisztrátort keresünk dinamikus csapatunkba.

PÉNZÜGYI ADMINISZTRÁTOR

Munkakör összefoglalója:

Tapasztalt pénzügyi adminisztrátort keresünk budapesti irodánkba. Ez a szerepkör szorosan együttműködik irodavezetőnkkel és logisztikai csapatunkkal.

Mivel telnek majd a mindennapjaid:

  • A cég kimenő számláinak kiállitása, rendszerezése,
  • Bejövő számlák kezelése, banki kiegyenlítése,
  • Házi pénztár, utazási költségek vezetése,
  • Riportok készítése,
  • Általános dokumentumkezelés elektronikusan és papir alapon,
  • Kapcsolattartás a könyvelővel.

Amit kérünk:

  • Pontosság, precíz, igényes munkavégzés
  • Képes legyen önmaga megszervezni a munkáját és priorizálni.
  • Angol nyelvtudás, mivel angol nyelvű programokkal dolgozunk és a cégvezető is angol nyelven kommunikál.

Szükséges programismeret:

  • Microsoft Office csomag felhasználó szintű ismerete (főleg Word és Excel)

Képesítések:

  • Pénzügyi végzettség vagy pénzügyi területen szerzett munkatapasztalat.
  • Elvárás a tárgyalási szintű angol nyelvtudás.

Amit kínálunk:

  • Támogató és igényes munkakörnyezet
  • Stabil jövedelem

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű önéletrajzokat várunk.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok