Pénzügyi asszisztens (Szeged)

Pénzügyi asszisztens (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

 

Szerszámokat, gépeket, hegesztés- és csiszolástechnikai termékeket forgalmazó ügyfelünk részére keresünk Pénzügyi asszisztens munkatársat szegedi munkavégzési hellyel.

 

Pénzügyi asszisztens

Feladatok

  • Eseti adminisztrációs feladatok ellátása a cég különböző területein
  • Pénzügyi, könyvelési dokumentumok előkészítése és rendszerezése
  • Logisztikai adminisztráció, rendeléskezelés, szállítmányok követése
  • Számlák kezelése, rögzítése, nyilvántartások vezetése
  • Dokumentumok, szerződések kezelése és archiválása

Követelmények

  • Minimum középfokú végzettség
  • 2-3 év pénzügyi/könyvelési területen szerzett releváns tapasztalat 
  • Alapvető számítógépes ismeretek (MS Office, Excel)
  • Pontosság, megbízhatóság, önálló munkavégzés, motiváltság

Amit kínálunk

  • Vonzó alapbér
  • Év végi prémium
  • Megbízható, támogató vállalati háttér
  • Céges tréningek, csapatépítő rendezvények
  • Munkaidő: H-Cs 7:30-16:30, P 7:30-15:15

 

Munkavégzés helye

Szeged

 

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok