Pénzügyi asszisztens (Budapest)

Pénzügyi asszisztens (Budapest)
A hirdetés már lejárt!

A Randstad a világ legnagyobb HR szolgáltató cége és munkaerő-közvetítőként Magyarországon is piacvezetők vagyunk. 2004-ben mindössze pár fővel indultunk el Budapesten, ma már 140+ kolléga dolgozik nálunk 4 különböző városban, de a nagy méretünk ellenére egy igazán szerethető munkahely tudtunk maradni.


Biztos nemzetközi háttérrel növekedést tervezünk az idei évre - csatlakozz hozzánk most, és légy részese a sikereinknek!

Pénzügyi asszisztens

Feladatok

  • Részvétel a számlázásban, belső rendszer működtetése, egyeztetések teljesítése
  • Szállítói számlákhoz kapcsolódó jóváhagyási folyamat rendszerszintű üzemeltetése
  • Céges dokumentumok rendben tartása, iktatása
  • Utalások teljesítése
  • Riportálási és kontrolling feladatok ellátása
  • Vevői és szállítói szerződések dokumentálása, kezelése
  • Pénztár kezelése
  • Egyéb adminisztratív jellegű és ad-hoc feladatok elvégzése


Követelmények

  • 1-2 év pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • Legalább középfokú aktív angol nyelvtudás írásban és szóban is
  • MS office magabiztos használata
  • Erős numerikus készség
  • Analitikus gondolkodásmód
  • Kommunikatív személyiségtípus

Amit kínálunk

Miért a Randstad-ot válaszd?


  • Heti több napos home office-ban dolgozunk
  • Nálunk akár plusz 4 nappal is növelheted az alapszabadságodat
  • Rugalmas munkaidőnk biztosítja hogy családodra, hobbijaidra megfelelő mennyiségű és minőségű időd maradjon.
  • Egy olyan piacvezető cég vagyunk HR területen ahol a kollégák folyamatosan tanulnak egymástól
  • Biztos háttér, kiszámítható karrierút
  • Befogadó szakmai csapat sok színes személyiséggel
  • Folyamatos visszajelzés vezetői és csapat szinten


Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok