
Cégünk az egyik piacvezető a környezetvédelem ipari szennyvizek tisztítási, hulladékkezelési, valamint kárelhárítási területén. Komplex technológiákat dolgozunk ki, és valósítunk meg („kulcsra-kész” kivitelezés).
Projektmenedzser
Feladatok
A projektmenedzser feladata az elnyert projektek megvalósításának koordinálása. Ez magában foglalhatja a cégen belüli munkatársak (gépész, építőmérnök stb.) valamint az alvállalkozók munkájának koordinálást egyaránt.
Elvárások
- kapcsolattartás a megbízóval,
- költségelemzések készítése,
- részvétel a beszerzési munkákban,
- árajánlatok bekérése, értékelése
- folyamatos részvétel a kivitelezésnek az alvállalkozókkal, hatóságokkal, egyéb szereplőkkel történő koordinációs munkáiban,
- a projekt ütemtervének betartatása a résztvevőkkel,
- folyamatos koordináció az egyes szakági tervezőkkel, kivitelezőkkel
- a projekt helyszínén történő munkavégzés,
- az adminisztrációs kötelezettségek ellátása.
Elvárt szakmai jellemzők
- gépészmérnök vagy építőmérnöki végzettség,
- többéves szakmai gyakorlat
- 2-4 éves projektmenedzseri tapasztalat
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
Előnyök
- tervezői programok felhasználói ismerete, ebben szerzett gyakorlat
- angol- és/vagy németnyelv-tudás
- jó kommunikációs és szervezőképesség
- jogosítvány.
Amit kínálunk
- önálló feladatok
- komplex projektek
- versenyképes jövedelem
- bejelentett munkaviszony
- bónusz
Munkavégzés helye
- Telephely: 2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 9-11.
- Kivitelezés esetén telephelyen kívüli munkavégzés/munkairányítás.
Jelentkezés módja
Amennyiben jelentkezik a munkakör betöltésére, kérjük hívja a +36 (20) 424 4824-es telefonszámot, vagy küldje el magyar nyelvű önéletrajzát a Jelentkezem az állásra gombra kattintással.