Projektmenedzser asszisztens (Pécs)

Projektmenedzser asszisztens (Pécs)
A hirdetés már lejárt!

 

Tanácsadó cégünk 2007-ben kezdte működését, fő tevékenysége EU projektfejlesztés és menedzsment, vállalkozói tanácsadás, EU nemzetközi projektfejlesztés, szakmai megvalósítás. Cégünk pécsi irodájába keresünk agilis, motivált új kollégát, projektmenedzser asszisztens munkakörbe. Olyan munkatárs jelentkezését várjuk, aki igényes a munkájára, nem tart a kihívásoktól, szereti a változatos és dinamikus feladatokat.

Projektmenedzser asszisztens

Projektmenedzser asszisztens munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Ügyvezetők és projektmenedzserek napi munkájának folyamatos támogatása
  • Közreműködés EU projektek megvalósításához kapcsolódó dokumentumok, beszámolók készítésében, pályázatkezelői elektronikus felületen történő rögzítésében angol és magyar nyelven is.
  • Elektronikus pályázatkezelő felület folyamatos figyelése, értesítések kezelése
  • Excel alapú pénzügyi táblázatok készítése
  • Közreműködés megvalósíthatósági tanulmányok készítésében, adatgyűjtés angol és magyar nyelven is.
  • Szerződések, teljesítés igazolások előkészítése, nyilvántartása, archiválása
  • Számlázási feladatok elvégzése
  • Beérkező számlák kezelése, szkennelése, előkészítése könyvelésre.
  • HR feladatok előkészítése (munkaszerződések, munkaköri leírások előkészítése, bérszámfejtés támogatása)
  • Online és Offline megbeszélések szervezése, előkészítése, dokumentálása angol és magyar nyelven is, naptármanagement;
  • Online (emailes) és telefonos kapcsolattartás partnerekkel angol és magyar nyelven
  • Bel- és külföldi utazások szervezése, előkészítése
  • Érkező ügyfelek fogadása, kiszolgálása
  • Bejövő/kimenő posta adminisztrációja (iktatás, szkennelés,)
  • Postai küldemények feladása
  • Egyéb titkársági és adminisztrációs feladatok ellátása (online levelezés, telefonos kommunikáció)

A munkakörhöz tartozó elvárások:

  • Felsőfokú végzettség vagy legalább középszintű pénzügyi/számviteli végzettség
  • Angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Haladó szintű számítógépes ismeretek (MS Word, Excel, Outlook, Google drive, webes ismeretek)
  • Proaktivitás: előrelátó, felelősségteljes, önmagáért felelősséget vállaló cselekvés
  • Precíz munkavégzés, határidők betartása, jó problémamegoldó készség, analitikus gondolkodás
  • Képesség az autonóm és határozott keretek közötti, csapatban való munkavégzésre egyaránt
  • Gyakorlatiasság, gyors felfogóképesség és globális gondolkodás
  • Elektronikus pályázatkezelő rendszerek (EPTK, Jems) ismerete előnyt jelent

Amit nyújtunk:

  • Színvonalas, kreatív munkakörnyezet
  • Hosszú távú munkalehetőség fejlődési perspektívákkal
  • Pozíciónak megfelelő, piacképes bérezés
  • Magasan képzett, tapasztalt szakértő munkatársak
  • Központi fekvésű, könnyen megközelíthető iroda
  • Változatos feladatkör kiszámítható feladatokkal
  • A munkakör jellegéhez mérten rugalmas keretek közötti munkavégzésre van lehetőség

Jelentkezés módja:

Fényképes önéletrajz email címmel, telefonszámmal és nettó bérigény megjelöléssel.

Pécs

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok