több, mint 10 éves múlttal rendelkező, folyamatosan fejlődő partnerünk ADMINISZTRÁTORT keres csapatába. Szállítmányozással és raktározással foglalkozó vállalkozásként minden nap meghódítják az utakat. Csatlakozz hozzájuk segítségünkkel!
raktári adminisztrátor
Feladatok
mik lesznek a feladataid?
- termékek bevételezési folyamatainak ellátása
- áttárolási folyamatok kezelése, a kiszállítások során felmerülő könyvelési tevékenységek elvégzése
- HACCP és ISO szabályokkal kapcsolatos nyomtatványok kezelése, az előírások betartatása
- sofőrok fogadása, tájékoztatása
- fuvarok indítása, elszámoltatása, fuvarszervezéssel kapcsolatos adminisztratív tevékenység
- szükséges okmányok kezelése, rendszerezése
- kommunikáció a társosztályok, alvállalkozók felé
Követelmények
erre van szükség a sikeres pályázathoz:
- érettségi bizonyítvány
- magabiztos MS Excel tudás
- minimum alapfokú angol nyelvtudás
- több műszakos munkarendben történő munkavégzésre (hétfőtől péntekig)
- jó kommunikációs képesség, precíz és pontos munkavégzés
- előny: SAP ismerete, releváns szakmai tapasztalat, EKAER ismerete
Amit kínálunk
- hosszútávú munkalehetőség egy biztos hátterű, folyamatosan fejlődő nemzetközi logisztikai vállalatnál
- cafeteria, negyedéves teljesítményalapú bónusz és éves pénzügyi prémium, egészségbiztosítás
- 40% műszakpótlék 18.00-06.00 óra közötti munkavégzés esetén
- Budapest irányából ingyenes vállalati busz / saját autó használata esetén munkábajárási támogatás
Munkavégzés helye
