Raktáros (Troubleshooter) (Budapest)

Raktáros (Troubleshooter) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Raktáros (Troubleshooter)

Amiben számítunk Rád:

Raktári részlegünk több munkacsoportot is magába foglal, kollégáink bizonyos feladatokra specializálódnak, mint áruátvétel, gyógyszer alapanyag- vagy csomagolóanyag-komissiózás, probléma megoldás illetve árukiszállítás. A troubleshooter csapatban a feladataid a következők lesznek:

  • Árubeérkezés során felmerülő problémák kivizsgálása, megoldása;
  • Társosztályok rendszerszintű támogatása;
  • Kapcsolattartás a dán Supply Chain és Purchase assistant kollégákkal;
  • Reprocess tételek kezelése, ami magában foglalja a termék ellenőrzést, alapanyaggá alakítást, valamint az ehhez szükséges információk, ellenőrzését, vizsgálatát;
  • Minta kezelés és leválasztás;
  • Alapanyag kiszállítás (Returned, GDP) - A termékek rendszerbeni és fizikai kiszállítása, annak teljes körű dokumentációja;
  • Leltár kezelés - leltárívek készítése, ellenőrzése, feltöltés, valamint a problémás tételek kivizsgálása.

Téged keresünk, ha:

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Erős alapfokú angol nyelvtudásod van;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereteid vannak;
  • Szívesen dolgozol önállóan és csapatban is;
  • Képes vagy rendszerben gondolkodni;
  • Nem hátrálsz meg a kihívásoktól, igazi problémamegoldó vagy;
  • Bírod a hűvöset és (nem állandó jelleggel) vállalod a hűtött helységben történő munkavégzést (+2-8 °C) is.

Előnyt jelent, ha:

  • Rendelkezel már Raktáros és/vagy adminisztratív munkatapasztalattal;
  • Ismered a termékeinket és rendszereinket.

Munkaidőd a következőképp alakul:

  • 4 havi munkaidőkeretes foglalkoztatás;
  • Munkavégzés: Hétfőtől-péntekig;
  • Beosztástól függően 8-10 órás munkavégzés;

Amiről mi gondoskodunk:

  • Nyitott és befogadó munkakörnyezet, ahol az együttműködésre épülő csapatmunka érték;
  • Munka-magánélet egyensúlyának támogatása, rugalmas vezetői hozzáállás;
  • Velünk hosszú távon tervezhetsz, belső álláslehetőségekkel és képzésekkel támogatjuk szakmai fejlődésedet;
  • A havi alapbéren felül havi teljesítményalapú bónusz;
  • Szbr. 30.000 Ft-os cafetériakeret;
  • Éves bérfejlesztés;
  • Munkavállalói ajánlási program magas díjazással (nettó 100-150.000 Ft);
  • AYCM SportPass tagsági támogatás;
  • 6 hónap elteltével Medicover magánegészségügyi szolgáltatás biztosítása.

Kik vagyunk?

Better Access. Better Healthcare.

Az Abacus Medicine-nél célunk, hogy javítsuk a globális egészségügyi ellátást a gyógyszerek könnyebb hozzáférhetősége révén. Csatlakozz 1200 elkötelezett munkavállalónkhoz, akik több, mint 22 különböző országot képviselnek, úgymint Dánia, Magyarország, Németország, Hollandia, az Egyesült Királyság, Ausztria és Kína.

Az Abacus Medicine Hungary Kft. 2012-ben kezdte meg tevékenységét Budapesten és mára az Abacus Medicine cégcsoport legnagyobb tagjává nőtte ki magát. Majdnem 700 munkavállalónk dolgozik azon, hogy gyártási, raktározási és minőségbiztosítási tevékenységünk révén létfontosságú gyógyszerek váljanak könnyebben elérhetővé az EU különböző piacain.

Szeretnél többet megtudni Rólunk? Kövess minket Instagram és LinkedIn oldalainkon, kukkants bele az Abacus Medicine mindennapjaiba! Álláslehetőségeinket cégünk Karrieroldalán tudod megtekinteni.

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok