✔ Ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása és kiszolgálása
✔ Tárgyalók előkészítése, irodai készletek nyomon követése és beszerzések intézése
✔ Frissítők előkészítése és belső ételrendelések koordinálása
✔ Bejövő hívások fogadása, kezelése és szükség esetén továbbítása
✔ Postai küldemények kezelése
✔ Adminisztratív és asszisztensi feladatok ellátása, vezetőség támogatása
✔ Alkalmanként külső ügyintézés
Partnerünk új Recepciós kollégát keres csapatába! Ha rendelkezel néhány év tapasztalattal recepciós vagy office manager pozícióban, és szeretnél egy dinamikus, stabil és fejlődő vállalatnál dolgozni, akkor várjuk jelentkezésedet!
✅ Recepciós vagy Office Manager pozícióban szerzett 2-3 éves tapasztalat
✅ Kiváló kommunikációs készség magyar és angol nyelven egyaránt
✅ Megbízható, ügyfélorientált hozzáállás
✅ Precíz, önálló munkavégzés
✅ MS Office ismeretek
Helyszín: Budapest, 13 kerület
Munkaidő: Normál munkarend, hétfőtől péntekig
Versenyképes alapfizetés + éves bónusz lehetőség
Kiváló lokációjú, modern és igényes irodai munkakörnyezet
Hosszú távú karrierlehetőség egy stabil, dinamikusan fejlődő vállalatnál
Sokszínű, változatos feladatkör