✔ Vendégek kedves fogadása és be- / kijelentkeztetése 🤝
✔ Kérdések és kérések profi kezelése – te leszel az első benyomás! 💬
✔ Információnyújtás hotel szolgáltatásairól és budapesti programokról 🗺
✔ Telefonszolgáltatás és e-mailek kezelése ☎📧
✔ Foglalások kezelése és adminisztráció 📝
✔ Kapcsolattartás a hotel többi részlegével a vendégélmény javítása érdekében 🤝
✔ Recepció rendben tartása és napi adminisztráció 📚
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Kiemelkedő kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt
Rugalmasság a három műszakos munkarendhez: 6:30-15:00, 14:30-23:00, éjszakai: 22:30-7:00 (váltott műszakban történő munkavégzés)
Budapest