✔ Vendégek kedves fogadása és be- / kijelentkeztetése
✔ Kérdések és kérések profi kezelése – te leszel az első benyomás!
✔ Információnyújtás hotel szolgáltatásairól és budapesti programokról
✔ Telefonszolgáltatás és e-mailek kezelése ☎
✔ Foglalások kezelése és adminisztráció
✔ Kapcsolattartás a hotel többi részlegével a vendégélmény javítása érdekében
✔ Recepció rendben tartása és napi adminisztráció
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Kiemelkedő kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt
Rugalmasság a három műszakos munkarendhez: 6:30-15:00, 14:30-23:00, éjszakai: 22:30-7:00 (váltott műszakban történő munkavégzés)
Budapest