Ügyfelek és vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása.
Frissítők előkészítése és belső ételrendelések koordinálása.
Tárgyalók előkészítése, irodai készletek nyomon követése és beszerzések intézése.
Bejövő hívások fogadása, kezelése és szükség esetén továbbítása.
Postai küldemények kezelése.
Asszisztensi feladatok ellátása, a vezetőség munkájának adminisztratív támogatása.
Alkalmanként külső ügyintézés.
Partnerünk számára, Recepciós pozícióba új kollégát keresünk. Amennyiben szereztél már néhány év tapasztalatot recepciós vagy office manager pozícióban és szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő vállalathoz, várjuk jelentkezésedet!
Recepciós/Office manager pozícióban szerzett 2-3 év tapasztalat
Kiváló kommunikációs készség angol és magyar nyelven egyaránt
Megbízhatóság és ügyfélorientált hozzáállás
Precíz, önálló munkavégzés
Számítógépes ismeretek – MS Office
Versenyképes alapfizetés és éves bónusz lehetőség
Jó hangulatú, igényes irodai munkakörnyezet, kiváló lokációban
Dinamikusan fejlődő, stabil vállalat
Sokszínű feladatkör
Munkavégzés normál munkaidőben
Budapest