Vendégek fogadása és bejelentkezésük intézése
A vendégek kérdéseinek és kéréseinek kezelése
Információk nyújtása a hotel szolgáltatásairól és környékbeli látnivalókról
Telefonszolgáltatás és e-mail kezelése
Szobafoglalások kezelése és adminisztrációja
Kapcsolattartás más részlegekkel a vendégek igényeinek kielégítése érdekében
Napi jelentések készítése és az adminisztráció pontos vezetése
A vendégek kijelentkezésének intézése
A recepció tisztaságának és rendjének fenntartása
Angol nyelvtudás szóban és írásban
Kiemelkedő kommunikációs és ügyfélszolgálati készségek
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Képesség önálló munkavégzésre és csapatban egyaránt
Rugalmasság a három műszakos munkarendhez: 6:30-15:00, 14:30-23:00, éjszakai: 22:30-7:00 (váltott műszakban történő munkavégzés)
Budapest