Regionális HR Partner (Kelet-Magyarország) (Debrecen)

Regionális HR Partner (Kelet-Magyarország) (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

Regionális HR Partner (Kelet-Magyarország) - Áruházi munkatárs - Országosan

Regionális HR Partner (Kelet-Magyarország)

Miért jó nálunk dolgozni?

 

Miért jó nálunk...

  • Stabil, megbízható magyar munkahely vagyunk
  • Szerethető és családbarát vállalat vagyunk, családbarát támogatásokkal
  • Kollégáink segítőkészek – egy közösséget alkotunk
  • Széleskörű cafeteria elemek közül választhatsz havi juttatási csomagunkban
  • Dolgozói kedvezményt és egyéb dolgozói juttatásokat kaphatsz
  • Változatos, kihívásokkal teli feladatok várnak
  • Személyes és szakmai fejlődési lehetőséget biztosítunk (pl.: Talent program, online nyelvtanfolyam)
  • Ingyenes jogi, pénzügyi és egészségügyi tanácsadási programunkkal is támogatunk Téged és a családod (Employee Assisstance Program)
  • Rugalmas munkavégzésünk, lesz lehetőséged home office-ban is dolgozni

...a HR-en dolgozni?

  • Támogatjuk és lelkesítjük a kollégáinkat a beilleszkedésben és a hétköznapokban
  • Új kapcsolatok kialakítása vár
  • Szorosan együtt dolgozunk a vezetőkkel
  • Kreatív, sokoldalú és motiváló feladatokat végzünk
  • A hosszútávú fejlődési lehetőség adott

 

Milyen feladatok várnak rád?

 

  • Munkaviszonnyal kapcsolatos feladatok menedzselése
    (Munkaszerződés, táppénzes papírok, bérrel kapcsolatos válaszok, cafeteria, szabályzatok szerinti juttatások)
  • Oktatások szervezése (értékesítéssel összefüggő és egyéb készségfejlesztő, onboarding, hatósági), adminisztráció
  • Toborzás (Igény megállapítása, telefonos előszűrés, visszajelzések ellenőrzése, interjúztatás)
  • Az előírt területi mutatók (KPI) rendszeres karbantartása, vizsgálata
  • Rendszeres riportok, elemzések, összehasonlító vizsgálatok és előrejelzések készítése, prezentálása
  • Adatszolgáltatások és egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése
  • A vezetők és a munkavállalók támogatása munkajogi kérdésekben
  • HR operációs támogató kollégákkal együttműködés az adminisztráció biztosítása miatt

 

Nálunk a helyed, ha magadra ismersz

 

  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 3 év HR területen szerzett tapasztalat
  • Felhasználói szinten kezeled a Microsoft Office alkalmazásokat (kiemelkedő Excel ismeret)
  • Koordinálási képesség, hatékony problémamegoldás és proaktivitás jellemez
  • Jó a kommunikációs készséged
  • Adatalapú gondolkodás jellemez és minden területen törekszel a digitalizációra
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezel 

Előny:

  • SAP ismerete

Regionális HR Partnerhez tartozó áruházak:

Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Szolnok,Békéscsaba

 

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok