Hazai és nemzetközi egészségügyi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres teljes munkaidőre az alábbi pozícióba új munkatársat:
Rendszergazda koordinátor (home office)
Feladatok:
- Digitális rendszerek adminisztrációja és támogatása (felhasználókezelés, riportok, adatfrissítések, rendszerbevezetés), tesztelések: saját fejlesztések, külsős szoftverek.
- Adatbázis karbantartás (pl. adatfeldolgozás, logikai ellenőrzések)
Elvárások:
- IT-rendszerek iránti érdeklődés, technikai affinitás, magabiztos számítógépes ismeretek
- Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség, önálló, precíz munkavégzés
- Kommunikációs készség ügyfelekkel és belső kollégákkal
- Előnyt jelent, az angol nyelvtudás, valamint fejlesztői ismeretek
Amit kínálunk:
- bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office)
- teljes munkaidő, fejlődési lehetőség
- céges laptop, mobiltelefon
Jelentkezés módja:
Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát (nettó fizetési igény megjelölésével) a tárgy mezőben a pozíciót megjelölve.