Rendszergazda koordinátor (home office) (Budapest)

Rendszergazda koordinátor (home office) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Hazai és nemzetközi egészségügyi, gyógyszerpiaci területen több éve stabilan működő szolgáltató cég keres teljes munkaidőre az alábbi pozícióba új munkatársat:

Rendszergazda koordinátor (home office)

Feladatok:

  • Digitális rendszerek adminisztrációja és támogatása (felhasználókezelés, riportok, adatfrissítések, rendszerbevezetés), tesztelések: saját fejlesztések, külsős szoftverek.
  • Adatbázis karbantartás (pl. adatfeldolgozás, logikai ellenőrzések)

Elvárások:

  • IT-rendszerek iránti érdeklődés, technikai affinitás, magabiztos számítógépes ismeretek
  • Rendszerszemlélet, jó problémamegoldó képesség, önálló, precíz munkavégzés
  • Kommunikációs készség ügyfelekkel és belső kollégákkal
  • Előnyt jelent, az angol nyelvtudás, valamint fejlesztői ismeretek

Amit kínálunk:

  • bejelentett, teljeskörű otthoni munkavégzés (home office)
  • teljes munkaidő, fejlődési lehetőség
  • céges laptop, mobiltelefon

Jelentkezés módja:

Amennyiben állásajánlatunk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát (nettó fizetési igény megjelölésével) a tárgy mezőben a pozíciót megjelölve.

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok