Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsősorban telefonon, alkalmanként pedig chaten vagy e-mailben.
Segítségnyújtás az ügyfeleknek különböző kérdésekben, például biztosítással, balesetekkel és vezetés közben felmerülő problémákkal kapcsolatban.
Intézkedések megtétele és kommunikáció a külföldi hatóságokkal
A vállalat szolgáltatásaival kapcsolatos segítségnyújtási és támogatási feladatok ellátása.
Ügyfelünk Európa legnagyobb független mobilitási szolgáltatója a haszongépjármű-ágazatban. A salzburgi székhelyű vállalat közúti segítségnyújtási és mobilitási szolgáltatásokat nyújt.
Követelmények
Felsőfokú vagy anyanyelvi (C2) német nyelvtudás
Hajlandóság váltott műszakban dolgozni (éjszaka, hétköznap és hétvégén), rugalmas és testre szabható műszakbeosztással.
Ügyfélszolgálati tapasztalat előnyös, de nem kötelező