A szálloda szolgáltatásainak (szobák, rendezvényterek, wellness, retreat programok) stratégiai értékesítése vállalati és privát ügyfelek részére
Új B2B ügyfelek és üzleti partnerek aktív felkutatása belföldön és külföldön – különös tekintettel a céges retreatek/konferenciák, rendezvények és szobafoglalások értékesítésére
Értékesítési lehetőségek feltérképezése, piac- és versenytársfigyelés, új célcsoportok azonosítása
A Normafa Hotel márkájának erősítése prémium B2B környezetben
Folyamatos kapcsolatépítés, új partnerkapcsolatok kiépítése (cégek, utazási irodák, rendezvényszervezők, nemzetközi ügynökségek stb.)
Egyedi, célzott ajánlatok összeállítása partnerek és cégek számára
Rendezvény- és retreat érdeklődők teljes körű kiszolgálása ajánlatadástól a szerződéskötésig
Meglévő partnerek kezelése, kapcsolatok ápolása, hosszú távú együttműködések építése
Értékesítési stratégia tervezése és napi működésének menedzselése, értékesítési célok követése, KPI-k riportálása
Szoros együttműködés a marketingcsapattal kampányok, események, megjelenések tervezésében
Kapcsolattartás nemzetközi és hazai szakmai partnerekkel, rendezvényszervezőkkel, döntéshozókkal
Aktív jelenlét piacon, eseményeken, ajánlatokban – nem csak admin, valódi sales
Új értékesítési csatornák és partnerek felkutatása, kapcsolatépítés, piaci lehetőségek azonosítása