1., 2. szintű munkaállomásokkal és irodai informatikával kapcsolatos incidensek kezelése
A helyzet megértése pontos kérdések feltevésével vagy magyarázatok átfogalmazásával
A problémamegoldáshoz szükséges erőforrások azonosítása és szükség esetén helyszíni technikuslátogatások ajánlása
Hibás alkatrészek cseréje vagy javítása
Részvétel az informatikai infrastruktúra folyamatos fejlesztésében
Funkcionalitási tesztek elvégzése
A beavatkozások dokumentálása és továbbítása az illetékes osztályhoz
Felhasználók kiszolgálása több országban, nemzetközi környezetben és egy csapat tagjaként
Német nyelvtudás (aktív, legalább középfokú ismerete elengedhetetlen)
Legalább 3 éves tapasztalat hasonló szerepkörben az IT Support vagy a Service Desk területén
Jártasság a Windows környezetekben
Proaktív, megoldás orientált személyiség
Alapvető hálózati ismeretek, AD, DNS, DHCP
A Microsoft Office 365 ismerete
Üzenetküldő és jegykezelő rendszerek ismerete.
Tapasztalat legalább egy incidenskezelő és távoli támogatási eszközzel.
Megfelelő kommunikációs készség az 1. és 2. vonalbeli informatikai támogatáshoz
Alkalmi üzleti utak vállalása
Kecskemét