Senior Service Manager (REF4846D) (Budapest)

Senior Service Manager (REF4846D) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Magyarország legvonzóbb munkáltatója 2025-ben (a Randstad reprezentatív felmérése szerint) a Deutsche Telekom IT Solutions, a Deutsche Telekom Csoport leányvállalata. A cég több mint 5300 munkavállalójával széles körű IT és telekommunikációs szolgáltatásokat nyújt. Több száz nagyvállalati ügyféllel rendelkezik Németországban és más európai országokban.A DT-ITS 2019-ben elnyerte a HIPA „Legjobb Oktatási Együttműködés” díját, valamint ugyanebben az évben a „Legetikusabb Multinacionális Vállalat” elismerést. A cég folyamatosan fejleszti budapesti, debreceni, pécsi, illetve szegedi telephelyeit, és keresi a képzett IT szakembereket csapatába.

Senior Service Manager (REF4846D)

Állás leírása

Csatlakozz a DT TSI HU Automation csapatához, ahol innovatív technológiákkal dolgozhatsz egy dinamikus környezetben! Service Manager kollégát keresünk , aki a Techniker Krankenkasse (Németország egyik vezető egészségbiztosítója) mobilalkalmazásának üzemeltetéséért és napi működéséért felel majd.
A szerepkör célja a szolgáltatás magas szintű rendelkezésre állásának biztosítása, a nemzetközi üzemeltetési csapatok irányítása, valamint az ITIL alapú folyamatok fejlesztése.

Feladatok

  • A mobilalkalmazás teljes üzemeltetésének (front-end és back-end) koordinálása
  • A magyarországi Operations & 2nd Level Support csapat szakmai irányítása
  • A 3rd Level Support csapat (India) munkájának összehangolása
  • Szoros együttműködés a DevOps mérnökökkel és az ügyfél képviselőivel
  • ITIL-alapú folyamatok kialakítása, dokumentálása és folyamatos fejlesztése
  • Incident, Problem és Change Management folyamatok működtetése
  • Rendszerteljesítmény és stabilitás felügyelete (OTC és Kubernetes környezetben)
  • Kapcsolattartás az ügyféllel és a belső érintett felekkel

Elvárások

  • Többéves tapasztalat Service Manager vagy Operations Manager pozícióban (IT környezetben)
  • Magabiztos ismeretek ITIL folyamatokban (tanúsítvány előny)
  • Tapasztalat nemzetközi csapatok irányításában
  • Alapvető ismeretek DevOps, konténerizált infrastruktúrák (Kubernetes) és felhő/on-prem rendszerek terén
  • Kiváló angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Német nyelvtudás előnyt jelent

Amit kínálunk

  • Nemzetközi munkakörnyezet és együttműködés több ország csapataival
  • Szakmai fejlődési lehetőség és önállóság a folyamatok formálásában
  • Támogató csapat és rugalmas, hibrid munkavégzési lehetőség

Ha érdekel a digitalizáció, szívesen dolgozol komplex projektekben és fontos számodra a szakmai fejlődés – jelentkezz hozzánk Service Managerként!

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok