Senior Solution Manager - Conversational AI (REF3626N) (Budapest)

Senior Solution Manager - Conversational AI (REF3626N) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta.

A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
 

 

Senior Solution Manager - Conversational AI (REF3626N)

 

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  

Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, angolul magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert. A projektünk célja a kíváló felhasználói élmény biztosítása megfelelő szakértelemmel. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk! 

 

Feladatok:

  • Felelősség vállalás a CAI-megoldások értékesítés utáni tanácsadásáért és végrehajtásáért (a pilot/PoC-tól a bevezetésig) a választott CAI-platformon belül
  • A voicebot bevezetése a szervizasztal számára
  • Ügyfél workshop és a voicebot user-case-einke meghatározása, a párbeszédfolyamatok tervezése és létrehozása a meghatározott user-casek tekintetében
  • Felhasználói történetek létrehozása az Azure DevOPs-ban (vagy alternatívaként JIRA-ban)
  • Segítség nyújtás az ügyfelek számára egy kiválósági központ kiépítésében a párbeszéd kialakításával kapcsolatos tanácsadással, a legjobb gyakorlatok nyújtásával
  • Az üzleti követelmények megértése és lefordítása műszaki követelményekké
  • Az ügyfelek megoldásainak skálázhatóságának biztosítása, és, hogy megfeleljenek a további lehetséges bővítés követelményeinek
  • Time-value fókusz, a legjobb megtérülést biztosító, magas színvonalú szolgáltatási megbízások teljesítésére
  • Technikai dokumentáció és megoldás-támogatás biztosítása
  • Termékbemutatókhoz user-casek kidolgozása és bemutatása
  • Partnerkapcsolati tevékenységek végzése, beleértve a képzést, workshopokat, termékbemutatókat és helyszíni látogatásokat
  • Marketing és partneri rendezvényeken való részvétel a technikai kérdések megválaszolása, a használati példák bemutatása és a választott CAI-platform képességeinek demonstrálása érdekében

 

 

Qualifications

  • Minimum 3 év tapasztalat Solution Engineer-ként, vagy hasonló szerepkörben a Conversational AI (CAI), vagy SaaS iparágakban az értékesítést követő tanácsadással és megvalósítással kapcsolatban
  • Magasszintű német és angol nyelvtudás írásban és szóban (B2 szint)
  • Képes megoldást találni a legösszetettebb technikai problémákra is
  • Alapos ismeretek / tapasztalat a B2B szektorban a tanácsadás, ügyfélkezelés vagy projektmenedzsment területén
  • Kíváló projektmenedzsment, a mérföldkövek betartása és az érdekelt felekkel való kommunikáció
  • Kiváló kommunikációs és prezentációs készség angol nyelven
  • Érdeklődés a márkák és vállalatok ügyfélkommunikációja, a digitális hangalapú asszisztensek és egyéb innovációk, chatbotok, CAI iránt
  • "Own it" mentalitás - képesség egy feladatot end-to-end kézben tartani

 

Előnyt jelent:

  • Kíváló kapcsolatteremtési és kommunikációs készségek
  • A Genesys Bot Flows, Salesforce Einstein Bot, Cognigy és Parloa platformok terén szerzett tapasztalat
  • Kiváló együttműködési készség az ügyfelekkel és a partnerekkel
  • Ügyfélközpontú, megoldásközpontú, értékorientált személyiség
  • Önmotivált, proaktív személyiség, eredmény elérése a jól szervezett munkastruktúrának köszönhetően
  • Legújabb technológiai trendekkel és innovációkkal kapcsolatban naprakész tudás, köztük kiemelten a társalgási mesterséges intelligencia területén
  • Folyamatos tanulási igény

 

Experienced

 

 

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

 

Munkavégzés helye

Budapest,Debrecen,Pécs,Szeged

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok