ServiceNow Tanácsadó (REF4377C) (Budapest)

ServiceNow Tanácsadó (REF4377C) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb ICT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

ServiceNow Tanácsadó (REF4377C)

 

A Deutsche Telekom MMS GmbH 2019 óta ügyfele és üzleti partnere vállalatunknak és alapvetően a DTAG csoport meghatározó innovációs és digitalizációs szolgáltatója.  Ezen dinamikusan fejlődő üzletág magyarországi csapatába keresünk ambiciózus, idegennyelven magabiztosan beszélő, tapasztalattal rendelkező szakembert.Amennyiben szereted a kihívásokkal teli, változatos munkakört, hétköznapjaid az agilis munkavégzés jegyeiben töltöd és szívesen használod a nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során, Te vagy a mi emberünk!

 

 Ha szenvedélyed a minőségbiztosítás, és szívesen mélyülnél el az SAP és a Tricentis Tosca világában – ez a lehetőség neked szól!

 

 Mit fogsz csinálni?

  •  IT- és üzleti folyamatok automatizálása ServiceNow platformon belül agilis projektcsapat tagjaként
  • Standard megoldások fejlesztése és implementálása vagy egyedi ServiceNow alkalmazások fejlesztése ügyfélprojektekben
  • Folyamatok elemzése, üzleti igények lefordítása technikai specifikációkká és üzleti koncepciókká
  • Workshopok, igényfelmérések és tréningek tartása ügyfelek számára
  • A megvalósított megoldás üzembe helyezésének támogatása és tudásmegosztás biztosítása
  • Külső rendszerek integrálása (pl. LDAP, CMDB, monitoring), az automatizált adatáramlás biztosítása érdekében
  • Kapcsolatok építése és fenntartása az ügyféloldali és belső érintettekkel egyaránt

 

 

Amit elvárunk tőled:

  • Több éves tapasztalat ServiceNow tanácsadásban és megvalósításban
  • Magabiztos JavaScript programozási ismeret
  • Jártasság az ITSM, ITAM, CSM vagy FSM modulok konfigurálásában és testreszabásában
  • Ideális esetben rendelkezel ServiceNow tanúsítványokkal (pl. CSA, CIS)
  • Analitikus és strukturált gondolkodásmód
  • Összefüggésekben való gondolkodás, komplex rendszerek átlátása
  • Követelménykezelési ismeretek és tapasztalat workshopok lebonyolításában

 

 Miért érdemes velünk dolgoznod?

Nemcsak egy projektet, hanem stabil, hosszú távú lehetőséget kínálunk számodra. Ha fontos neked a szakmai fejlődés, a strukturált munkavégzés és hogy valódi hatással legyél egy nemzetközi csapat eredményeire – nálunk megtalálod a helyed!

 

 Ne maradj le – küldd el jelentkezésed még ma, és építs velünk jövőt a minőség jegyében!

 

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok