Support & Delivery Engineer (Budapest)

Support & Delivery Engineer (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Kik vagyunk mi?

Mi vagyunk a Daktela! Felhő alapú contact center megoldásokat fejlesztünk (CCaaS - contact-center-as-a-software). Termékünk lehetővé teszi, hogy a cégek könnyedén, átláthatóan, egy helyen, különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezeljék az ügyfél megkereséseket - telefon, e-mail, webchat, SMS, közösségi média stb. - és mindezt bárhonnan, egy web böngészőn keresztül elérve. Teljes körű, mindent egyben magában foglaló megoldást nyújtunk ügyfeleinknek, beleértve a telekommunikációs és tanácsadási szolgáltatásokat is. Természetesen mindent automatizálhatunk AI segítségével.

Megközelítésünknek és technológiánknak köszönhetően több mint 1200 ügyfél, a legkülönbözőbb iparágakból és méretű vállalkozások közül, választotta megoldásunkat, köztük olyan márkák, mint a Notino, Kifli, Footshop, Pepita, OBI, Barion Payment és még sok más. Globális jelenlétünket és csapatunkat bővítjük, és most lehetőséged van a Daktela csapatának részévé válni Magyarországon. Képzeld el, hogy minden nap egy lehetőség a tanulásra, fejlődésre és innovációra. Egy hely, ahol a professzionalizmus barátságos légkörrel párosul, és mindenki hozzájárul a vállalat sikeréhez. Ez a Daktela környezete. Csatlakozz hozzánk, és légy részese egy csapatnak, amely folyamatosan feszegeti a kommunikáció világában rejlő lehetőségek határait.

Support & Delivery Engineer

What's waiting for you?

  • Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése, Daktela új és meglévő magyarországi ügyfeleinek támogatása
  • Technikai tanácsadás, rendszerek telepítése és előkészítése a Daktela globális új és meglévő ügyfelei számára
  • Napi szintű együttműködés a magyar vezetéssel és a központi/globális support csapattal
  • Heti jelentés a magyar management számára
  • Aktív szerep a Magyar piaci stratégiák kidolgozásában és kivitelezésében
  • Ügyfelekkel való kommunikáció, visszajelzések alapján való rendszerfejlesztés

What should you not miss?

  • Erős ügyfélközpontúság
  • Műszaki/IT háttér
  • Jó kommunikációs készségek
  • Magyar nyelv (anyanyelv), Angol (folyékony nyelvtudás)
  • Telekommunikációs tapasztalat, IT ügyféltámogatási tapasztalat - előny
  • AI eszközökkel való munkavégzés, alapvető AI ismeretek - előny
  • Linux operációs rendszerrel kapcsolatos tapasztalat - előny
  • VoIP és SIP ismeretek - előny
  • Call Center Iparág ismerete - előny

What would you get?

  • Bónusz - évi két alkalommal a vállalat nyeresége után
  • 5 hét szabadság
  • Céges laptop és telefon
  • Rugalmas munkaidő
  • Nemzetközi környezet
  • Minden szükséges technikai képzést és támogatást biztosítunk
  • Rugalmas home office lehetőség
  • Az alábbi programokkal való munkavégzés: Google Apps, Slack, Productboard, Confluence,
  • Asterisk, Git
Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok