A szálloda teljes személyzetének irányítása (60 fő + szezonális személyzet), tréningezése, elvégzendő feladatok meghatározása, a végrehajtás ellenőrzése
A teljes üzemeltetés összefogása, operatív irányítása ( Front Office, Karbantartás, Housekeeping, Vendéglátás, Wellness, Értékesítés)
Üzleti terv összeállításban aktív részvétel, a terv megvalósítása
Értékesítőhelyek áru- és eszközellátottságának biztosítása, a kínálat meghatározása a vendégigényeknek megfelelően minőségi és gazdasági előírások betartásával
Adatszolgáltatások, jelentések, elszámolások és nyilvántartások pontos elkészítése, vezetése
A vendéggel szembeni magatartási normák maradéktalan betartatása, a magas színvonalú szolgáltatás biztosítása
Meglévő céges ügyfelekkel való kapcsolattartás
Új partnerek felkutatása, akvirálás
Rendezvények ajánlatkészítése, szerződések előkészítése, a lebonyolításban való részvétel, számlázás