Szegedi kirendeltségvezető (Szeged)

Szegedi kirendeltségvezető (Szeged)
Jelentkezem az állásra ›

Szegedi kirendeltségvezető

 

A kirendeltséghez tartozó éves üzleti célkitűzések megvalósításában szeretnénk számítani Rád és az eltökéltségedre.

Feladatok

  • a kirendeltséghez tartozó célszámok teljesítésének a biztosítása: munkaerő kölcsönzési, közvetítési és diák projektek megvalósítása
  • a kirendeltség teljeskörű irányítása, koordinálása, képzése, fejlesztése, motiválása
  • a kirendeltség eredményeinek megtartása, növelése és ennek eléréséhez illeszkedő toborzási stratégia tervezése és megvalósítása
  • partnerekkel való tárgyalás, kapcsolattartás, kapcsolatápolás
  • céges portfólió képviselete, cross selling
  • csapat ösztönzése a célszámok elérésére
  • javaslattétel a feladatok, folyamatok hatékonyabb működtetésére
  • piaci jelenlét erősítése, ajánlatok kidolgozása, tárgyalások lebonyolítása az értékesítési célok elérése érdekébe

Elvárások

  • vállalkozói szemlélet
  • proaktivitás, találékonyság és megoldásfókuszú hozzáállás
  • tapasztalat csapatvezetésben
  • kiváló kommunikációs képesség és sales véna
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat
  • számítógépes programok ismerete (Word, Excel, Power Point)
  • account managementben szerzett tapasztalat
  • felsőfokú végzettség
  • kommunikációképes angol nyelvtudás

 

Munkavégzés helye

Szeged

 

Szeged

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok