Személyi Asszisztens (Budapest)

Ügyvezető számára keresünk tanulékony személyi asszisztenst.

Személyi Asszisztens (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Folyamatosan fejlődő, 10 éve a szabadidősportban dolgozó vállalkozás vagyunk. Tevékenységünket a folyamatos innováció és magasfokú szakmaiság jellemzi. Mi vagyunk a legjobbak, tarts velünk!

Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (ügyintézés,, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, foglalások felvétele, csomagkezelés), ugyanakkor képes arra is, hogy megérti és megoldja az ad‐hoc rábízott feladatokat. Olyan munkatársat keresünk, aki hisz abban, hogy az ő feladatai is fontosak a cég számára, és éppen ezért azt magas minőségben és lelkesen végzi, a nyugalmasabb időszakokban pedig arra törekszik, hogy az ügymenet még jobb és hatékonyabb legyen.

Feladatok:

  • Foglalások kezelése
  • E-mailek, érdeklődések megválaszolása
  • Adatbázisok építése
  • Telefonos ügyfélszolgálat jellegű feladatok ellátása (Telefonhívások kezelése, ügyfelek tájékoztatása, foglalások rögzítése)
  • Ügyintézés
  • Kisebb projektek, beszerzések lebonyolítása
  • Közösségi média tartalmak létrehozása
  • Webshop adminisztráció
  • Leltárok készítése
  • Ellenőrző listák alapján kollégák munkájának ellenőrzése, szervezése
  • Munkaidő beosztás készítése, rutinfeladatok kiosztása
  • Határidők nyomon követése, feladatok státuszolása és aktív menedzselése.
  • Számlázás, utalások kezelése
  • Ügyvezető munkájának segítése, személyi asszisztencia

Fontos készségek, jellemzők:

  • Megbízhatóság, precizitás
  • Jó problémamegoldó és gyors tanulási képesség
  • Önállóság
  • Türelem, kedvesség
  • Rend és struktúra iránti vágy
  • Megoldásközpontúság
  • Proaktív, ötletek saját munkájának megkönnyítése terén
  • Kiváló szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Az alábbi programok készségszintű használata: Microsoft Office, Google drive

Elvárások

Nagyon fontos, hogy képes legyen magas szintű kommunikációra telefonon és írásban egyaránt, valamint legyen képes rá, hogy a problémák megtalálása mellett igyekezzen megoldási lehetőségeket is kialakítani! Olyan munkatársat keresünk, aki képes egyedül is precízen, pontosan és igényesen dolgozni, de jól együttműködik a többi kollégával is.

  • B kategóriás jogosítvány
  • Legalább középfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban

Munkavégzés helye:

  • Home office és pályáink.

Előny:

  • Woocommerce, wordpress, Sales autopilot ismerete
  • Canva, photoshop alapok ismerete
  • Hasonló munkakörben eltöltött legalább 1 év releváns tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Stabil munkahely,
  • Céges laptop,
  • Céges mobiltelefon,
  • A munkavégzéshez szükséges feltételek teljes körű biztosítása,
  • Versenyképes jövedelem,
  • Munkaidő: 40 óra/hét

Jelentkezés módja:

Amennyiben a hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a "Jelentkezem az állásra" gombra kattintva!

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok