Személyi asszisztens, időpont egyeztető, call center vezető (Magyarország)

Személyi asszisztens, időpont egyeztető, call center vezető (Magyarország)
Jelentkezem az állásra ›

 

Személyi asszisztens, időpont egyeztető és call center vezető kerestetik egyszemélyben!

Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét.

Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg és meleg hívások lebonyolítása, call center munkatársak irányítása a feladat. A próbaidő alatt folyamatosan bővül a feladatkör, ezzel arányosan a fizetés.

Mindegyik feladatkör elvégzendő, nem választható. Egymásra épülnek a feladatkörök folyamatai, így a betanulás és próbanapok is a feladatkörökben leírt sorrend szerint történik.

Feladatkörök

1. Időpont egyeztetés

  • Heti 10 db érdeklődő generálása hideg hívásokból (hivatalos opten forrásból)
  • A heti 10 db érdeklődő generálása a munkavégzés alapfeltétele!

2. Személyi asszisztens

  • Folyamatban lévő megbeszélések koordinálása, időpont egyeztetés, emlékeztetők küldése, kapcsolat tartás
  • Szerződéskötéssel, leadással, ügyfél igényekkel kapcsolatos adminisztráció

3. Call Center munkatársak toborzása, vezetése

  • Munkatárs toborzás 1-2 fő (első körben)
  • Sikeres időpontok meghallgatása, ellenőrzése
  • Munkatársak szakmai támogatása
  • A telefonos szoftver (Capitris) kezelése, címanyag kezelés, feltöltés, munkaidő statisztika készítése

Elvárások

  • Közvetlen és természetes kommunikáció
  • Monotonitás tűrés
  • Önálló, AKTÍV, FOLYAMATOS munkavégzés
  • Telefon szövegek pontos tudása (nem olvasva)
  • Számítógépes ismeretek (Microsoft Office, és Adobe Reader magabiztos kezelése)
  • Jó helyzet felismerő készség
  • Türelmes és támogató magatartás a munkatársakkal szemben
  • Értékesítői tapasztalat
  • Vállalkozói szemlélet
  • Gyors és pontos munkavégzés
  • Nyitottság tapasztalatszerzésre és tanulásra

Előny (nem feltétel)

  • Számlaképesség
  • Biztosítói, banki szektorban szerzett értékesítői tapasztalat
  • Telefonos értékesítői tapasztalat
  • Vezetői munkakörben szerzett tapasztalat
  • Vállalkozói gondolkodás

Amit kínálunk

  • Megbeszélés szerint (280.000 Ft-360.000 Ft)
  • Fejlődési, előre lépési lehetőség
  • Napi 6-8 óra
  • Választható irodai / otthoni (ellenőrzött) munkavégzés

 

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok