Személyi asszisztens, időpont egyeztető és call center vezető kerestetik egyszemélyben!
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét.
Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg és meleg hívások lebonyolítása, call center munkatársak irányítása a feladat. A próbaidő alatt folyamatosan bővül a feladatkör, ezzel arányosan a fizetés.
Mindegyik feladatkör elvégzendő, nem választható. Egymásra épülnek a feladatkörök folyamatai, így a betanulás és próbanapok is a feladatkörökben leírt sorrend szerint történik.
Feladatkörök
1. Időpont egyeztetés
- Heti 10 db érdeklődő generálása hideg hívásokból (hivatalos opten forrásból)
- A heti 10 db érdeklődő generálása a munkavégzés alapfeltétele!
2. Személyi asszisztens
- Folyamatban lévő megbeszélések koordinálása, időpont egyeztetés, emlékeztetők küldése, kapcsolat tartás
- Szerződéskötéssel, leadással, ügyfél igényekkel kapcsolatos adminisztráció
3. Call Center munkatársak toborzása, vezetése
- Munkatárs toborzás 1-2 fő (első körben)
- Sikeres időpontok meghallgatása, ellenőrzése
- Munkatársak szakmai támogatása
- A telefonos szoftver (Capitris) kezelése, címanyag kezelés, feltöltés, munkaidő statisztika készítése
Elvárások
- Közvetlen és természetes kommunikáció
- Monotonitás tűrés
- Önálló, AKTÍV, FOLYAMATOS munkavégzés
- Telefon szövegek pontos tudása (nem olvasva)
- Számítógépes ismeretek (Microsoft Office, és Adobe Reader magabiztos kezelése)
- Jó helyzet felismerő készség
- Türelmes és támogató magatartás a munkatársakkal szemben
- Értékesítői tapasztalat
- Vállalkozói szemlélet
- Gyors és pontos munkavégzés
- Nyitottság tapasztalatszerzésre és tanulásra
Előny (nem feltétel)
- Számlaképesség
- Biztosítói, banki szektorban szerzett értékesítői tapasztalat
- Telefonos értékesítői tapasztalat
- Vezetői munkakörben szerzett tapasztalat
- Vállalkozói gondolkodás
Amit kínálunk
- Megbeszélés szerint (280.000 Ft-360.000 Ft)
- Fejlődési, előre lépési lehetőség
- Napi 6-8 óra
- Választható irodai / otthoni (ellenőrzött) munkavégzés