Technical Incident Specialist (REF1183K) (Budapest)

Technical Incident Specialist (REF1183K) (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.

 

Technical Incident Specialist (REF1183K)

 

Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!

1st Level feladatok:

  • Hívások fogadása
  • Incidensek megoldása munkautasítások alapján
  • Monitoring
  • Catch&Dispatch

2nd Level feladatok:

  • Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének napi tevékenységében (incidens, change, problem management
  • Processzek betartatása
  • Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
  • Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
  • Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)
  • Előre meghatározott szempontok alapján ellenőrzi a változtatások előkészítettségét
  • Részt vesz ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában és ehhez kapcsolódó részfeladatokat lát el
  • Jelentéseket készít az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
  • Közreműködik a minőség, illetve a külső és belső ügyfél-elégedettség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában
  • Támogatást nyújt a folyamatdokumentálási tevékenységhez
  • Meglévő folyamatdokumentációs tudástárat használ
  • A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
  • Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társszervezetekkel
  • Projekt Koordinátori feladatok ellátása

Elvárások:

  • Legalább 2-3 év tapasztalat hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál 
  • Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
  • Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is (direkt kapcsolat az ügyféllel)
  • Alap IT ismeretek
  • Az ITIL v3 vagy v4 beható ismerete és gyakorlati tapasztalat valamely területén
  • Service Management tapasztalatok nagyvállalati környezetben
  • Jegykezelő tool-ok ismerete (ServiceNow, CISM)
  • Döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet
  • Csapatmunkára való képesség
  • Pontosság, precizitás

 

Experienced

* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.

 

Munkavégzés helye

Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok