A Deutsche Telekom IT Solutions (korábban IT Services Hungary, ITSH) Magyarország legnagyobb IKT-munkaadója, a Deutsche Telekom Csoport tagja. A 2006-ban alakult, több mint 5000 fős cég az informatikai és telekommunikációs szolgáltatások széles körét nyújtja. A vállalat 2019-ben elnyerte a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) legjobb oktatási együttműködésért járó díját, a PwC Magyarország független felmérése alapján a legvonzóbb magyarországi munkahelyek közé tartozik, és a legetikusabb multinacionális vállalat címét is megkapta. A cég folyamatosan fejleszti négy – budapesti, debreceni, pécsi és szegedi – telephelyét, és várja képzett informatikai szakemberek jelentkezését a csapatába.
Technical Incident Specialist (REF1183K)
Egy német multinacionális autóipari vállalatot támogató csapatba keresünk ambiciózus, németül beszélő munkatársat. Amennyiben szereted a kihívásokkal teli feladatokat, szívesen használod nyelvtudásod a mindennapi kommunikáció során és hosszútávú munkalehetőséget keresel, Te vagy a mi emberünk!
1st Level feladatok:
- Hívások fogadása
- Incidensek megoldása munkautasítások alapján
- Monitoring
- Catch&Dispatch
2nd Level feladatok:
- Aktív részvétel az ügyfél folyamat (processzek) managementjének napi tevékenységében (incidens, change, problem management
- Processzek betartatása
- Aktív együttműködés a processz többi résztvevőjével
- Az adott folyamattal kapcsolatos belső projektekben, auditokon való részvétel
- Tudásátadás, betanítás, minőségi elvárások közvetítése az üzemeltetők felé (quality kit képzések, ügyfél-specifikus tudás átadása)
- Előre meghatározott szempontok alapján ellenőrzi a változtatások előkészítettségét
- Részt vesz ügyfeleink egyedi szolgáltatási szerződéseihez kapcsolódó változtatások koordinálásában és ehhez kapcsolódó részfeladatokat lát el
- Jelentéseket készít az egyes szolgáltatásműködési szerződésekben megadott tartalommal és gyakorisággal a szolgáltatási egység vezetői részére
- Közreműködik a minőség, illetve a külső és belső ügyfél-elégedettség mérésében és fejlesztésében, a visszajelzések feldolgozásában
- Támogatást nyújt a folyamatdokumentálási tevékenységhez
- Meglévő folyamatdokumentációs tudástárat használ
- A szolgáltatási szint teljesítése az ügyfél szolgáltatási szerződésben rögzített elvárásainak megfelelően
- Utasítási, eszkalációs és riportolási rend, valamint határidők betartása és betartatása a szolgáltatási folyamatban résztvevő belső és külső társszervezetekkel
- Projekt Koordinátori feladatok ellátása
Elvárások:
- Legalább 2-3 év tapasztalat hasonló területen vagy nemzetközi vállalatnál
- Tárgyalóképes német és angol nyelvtudás
- Magabiztos fellépés, jó kommunikációs készség – idegen nyelven is (direkt kapcsolat az ügyféllel)
- Alap IT ismeretek
- Az ITIL v3 vagy v4 beható ismerete és gyakorlati tapasztalat valamely területén
- Service Management tapasztalatok nagyvállalati környezetben
- Jegykezelő tool-ok ismerete (ServiceNow, CISM)
- Döntésképesség, proaktivitás, rendszerszemlélet
- Csapatmunkára való képesség
- Pontosság, precizitás
* Please be informed that our remote working possibility is only available within Hungary due to European taxation regulation.
Munkavégzés helye
Budapest, Debrecen, Pécs, Szeged