Debreceni partnerünkhöz keresünk Training and Quality Assurance Specialist pozícióba kollégát.
Training and Quality Assurance Specialist
Feladatok
Vállalati és ügyféloldali képzési anyagok kezelése és naprakészen tartása
Képzések megtartása személyesen és/vagy online a teljes szolgáltatási csapat részére
A csapat minden tagjának fejlődésének követése és támogatása a folyamatos szolgáltatásfejlesztés során
Új belépők számára képzési ütemtervek kidolgozása, karbantartása és kezelése
Eljárási, információs és technikai dokumentációk hatékony felhasználása
Telefonhívások vagy e-mailes ügykezelések ellenőrzése
Minőségbiztosítás felügyelete
Ügyfélkapcsolatok ellenőrzése és értékelése
Minőségi és teljesítménybeli trendek elemzése, fejlesztési javaslatok készítése
Követelmények
Legalább középfokú végzettség (érettségi), felsőfokú tanulmányok előny
Korábbi tapasztalat kiszervezett üzleti folyamatok kapcsán
Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
Jó kommunikációs és szervező készség
Kiváló problémamegoldó és után követési készség
Ügyfélközpontú gondolkodásmód/hozzáállás
Jó rendszerismeret
Multitasking
Kiváló prezentációs és oktatási készségek
Határidők betartása
Rugalmasság, alkalmazkodó képesség
Kreatív gondolkodás a problémamegoldásban
Microsoft Office programok jó ismerete
Középhaladó vagy haladó szintű IT támogatási ismeretek
ELŐNY:
CRM szoftverek használatában szerzett tapasztalat
Ügyfélszolgálat vagy technikai támogatás területén szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
A szükséges tudás megszerzéséhez fizetett képzést biztosítunk, amelyen nem csak a tudását meríti ki, hanem megismerheti kollégáit, hogy a kezdetektől fogva otthon érezze magát