Ügyfélkapcsolati manager (Budapest)

Ügyfélkapcsolati manager (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Megbízónk a hazai digitális gyártási megoldások piacán van jelen. Olyan fontos iparágak meghatározó beszállítójává vált az elmúlt csaknem két évtized során, mint például az autó- és járműipar, a fogyasztási cikkek ipara, a gépgyártás, a logisztika, a szerszámtervezés és gyártás, az olaj- és gázipar.

 

Ügyfélkapcsolati manager

Feladatok

  • Aktív kapcsolattartás az ügyfelekkel, ügyféligények és felmerülő kérdések  kezelése

  • Meglévő ügyfélkör proaktív menedzselése és megújítása

  • Szerződések kezelése, előfizetések adminisztrálása 

  • Adminisztrációs nyilvántartás ERP és CRM rendszerekben

  • Riportok készítése az értékesítők és az ügyfelek felé

 

Követelmények

  • Legalább 3-4 év releváns tapasztalat értékesítési, ügyfélkapcsolati vagy adminisztrációs területen
  • Tárgyalási szintű angol nyelvtudás
  • CRM/ERP rendszerek magabiztos kezeléséhez
  • Microsoft 365 irodai szoftverek haladó szintű ismerete, magasszintű kezelése
  • Proaktivitás, kiváló kommunikációs készség

Amit kínálunk

  •  Versenyképes fizetés 

  •  Fejlődési lehetőségek

  •  Családias légkör

  •  Hosszútávú, stabil munkahely

  •  Home office lehetőség

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok