Ügyfélkapcsolati specialista (Ecser)

Ügyfélkapcsolati specialista (Ecser)
Jelentkezem az állásra ›

 

Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.

Ügyfélkapcsolati specialista

Feladatok

  • Kapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése
  • Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel
  • Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal
  • Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése
  • Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása
  • Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése
  • Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel
  • Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása

Követelmények

  • Legalább 2-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati pozícióban
  • Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás
  • Minimum középfokú végzettség
  • B kategóriás jogosítvány és saját autó 
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás
  • Magabiztos számítógépes ismeretek

Amit kínálunk

  • Hosszútávú fejlődési és előrelépési lehetőség
  • Cafeteria juttatás
  • Munkábajárási támogatás
  • Aktív részvételi lehetőség a belső folyamatok kialakításában
  • Stabil, nemzetközi háttér és támogató csapat

 

Ecser

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok