Ügyfélkapcsolati specialista

Ügyfélkapcsolati specialista
Jelentkezem az állásra ›

Ügyfélkapcsolati specialista

  • Kapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése

  • Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel

  • Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal

  • Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése

  • Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása

  • Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése

  • Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel

  • Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása

Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.

  • Legalább 2-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati pozícióban
  • Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás

  • Minimum középfokú végzettség

  • B kategóriás jogosítvány és saját autó 
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás

  • Magabiztos számítógépes ismeretek
  • Hosszútávú fejlődési és előrelépési lehetőség

  • Cafeteria juttatás

  • Munkábajárási támogatás

  • Aktív részvételi lehetőség a belső folyamatok kialakításában

  • Stabil, nemzetközi háttér és támogató csapat

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok