Kapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése
Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel
Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal
Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése
Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása
Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése
Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel
Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása
Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.
Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás
Minimum középfokú végzettség
Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás
Hosszútávú fejlődési és előrelépési lehetőség
Cafeteria juttatás
Munkábajárási támogatás
Aktív részvételi lehetőség a belső folyamatok kialakításában
Stabil, nemzetközi háttér és támogató csapat