Ügyfélmanager (Budapest)

Ügyfélmanager (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

Ügyfélmanager

Feladatok

  • Dedikált portfólió profitmaximalizálása és élet-ciklus menedzsmentje
  •  Futó projektek kezelése megrendeléstől az implementációig
  •  Magas szintű ügyfélkapcsolat kialakítása
  •  Szektor-specifikus piaci igények és trendek ismerete
  •  Az ügyfelek igényeinek felmérése és szakértői tanácsadás telekommunikáció és ICT megoldásokkal kapcsolatban
  •  Üzleti ajánlatok, szerződések előkészítése
  • Prezentációk, bemutató anyagok összeállítása az ügyfelek részére

Követelmények

  •  Kifejezetten IT / info-kommunikációs területen szerzett értékesítési, ügyfélkezelési tapasztalat
  •  Kiváló kommunikációs és meggyőző készség
  •  Felsőfokú végzettség
  •  Középfokú angol nyelvtudás
  •  B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

  • Versenyképes alapbér valamint teljesítménnyel arányos jutalék
  • Cafeteria rendszer, kiemelkedő béren kívüli juttatások
  • Kötetlen munkaidő
  • Korlátlan mobilcsomag, laptop, céges autó
  •  Szakmai képzéseken, oktatásokon való részvétel lehetősége

Munkavégzés helye

Budapest

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok