Van tapasztalatod logisztikai ügyfélszolgálati munkakörben akár már csoportvezetőként is? Szereted a kihívásokat és folyamatfejlesztésekben is részt vennél? Akkor ez a lehetőség neked szól!
Start-up partnerünk Ügyfélszolgálat csoportvezetőt keres a csapatába.
● Az ügyfélszolgálati csoport munkájának megszervezése, irányítása, a folyamatos
üzletmenet biztosítása, a munkarend kialakítása, beosztás és szabadságolási tervek
elkészítése.
● Az ügyfélszolgálati csatornák menedzseléséhez a szükséges erőforrások hozzárendelése.
● A munkatársak szakmai és személyes kompetenciáinak mérése, fejlesztése, fejlesztési
célok megfogalmazása, fejlesztési tervek összeállítása.
● A munkatársak szakmai munkájának figyelemmel kísérése, értékelése, visszacsatolás
adása, a szükségesek esetben a kellő mértékű és tartalmú beavatkozások és korrekciók
megtétele.
● Az ügyfélszolgálati csatornák és rendszerek optimalizálása, korszerűsítése.
● Panaszok, kárigény bejelentések kivizsgálása, megválaszolása, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, riportok összeállítása.
● Az ügyfélszolgálat működését érintő projektekben történő részvétel.
Amit kinálunk:
Budapest