Ügyfélszolgálat csoportvezető (Budapest)

Ügyfélszolgálat csoportvezető (Budapest)
Jelentkezem az állásra ›

 

Van tapasztalatod logisztikai ügyfélszolgálati munkakörben akár már csoportvezetőként is?  Szereted a kihívásokat és folyamatfejlesztésekben is részt vennél? Akkor ez a lehetőség neked szól!

Start-up partnerünk Ügyfélszolgálat csoportvezetőt keres a csapatába.

 

Ügyfélszolgálat csoportvezető

Feladatok

● Az ügyfélszolgálati csoport munkájának megszervezése, irányítása, a folyamatos
üzletmenet biztosítása, a munkarend kialakítása, beosztás és szabadságolási tervek
elkészítése.
● Az ügyfélszolgálati csatornák menedzseléséhez a szükséges erőforrások hozzárendelése.
● A munkatársak szakmai és személyes kompetenciáinak mérése, fejlesztése, fejlesztési
célok megfogalmazása, fejlesztési tervek összeállítása.
● A munkatársak szakmai munkájának figyelemmel kísérése, értékelése, visszacsatolás
adása, a szükségesek esetben a kellő mértékű és tartalmú beavatkozások és korrekciók
megtétele.
● Az ügyfélszolgálati csatornák és rendszerek optimalizálása, korszerűsítése.
● Panaszok, kárigény bejelentések kivizsgálása, megválaszolása, az ezzel kapcsolatos nyilvántartások naprakész vezetése, riportok összeállítása.
● Az ügyfélszolgálat működését érintő projektekben történő részvétel.

 

Követelmények

  • Egyetemi végzettség (előny)
  • Min. 3 év ügyfélszolgálat vezetői pozícióban szerzett tapasztalat
  • Logisztikai ügyek átfogó ismerete, kezelése
  • Vezetői készségek
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Asszertív kommunikáció
  • Folyamatfejlesztő szemlélet
  • Rugalmas hozzáállás
  • Hatékonyságnövelés
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Excel, Powerpoint magabiztos használata

 

Amit kínálunk

Amit kinálunk:

  • Cafeteria, laptop, telefon
  • Hibrid munkalehetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Fejlődési és előrejutási lehetőség

 

Munkavégzés helye

Budapest

 

Budapest

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok