A 24 éve piacon lévő Patika Egészségpénztár hosszú távra keresi ügyfélszolgálati asszisztens csapattagját, aki hatással lehet munkájával a pénztár innovatív, rugalmas és ügyfélcentrikus szolgáltatásnyújtásához, hiszen az elmúlt évek bebizonyították, hogy az egészségnél és az öngondoskodásnál nincs jobb befektetés!
Ügyfélszolgálati asszisztens
Amihez hozzájárulhatsz munkáddal a mindennapokban:
- Ügyfélszerződések és kapcsolódó dokumentáció karbantartása.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel elektronikus úton és személyesen.
- Szoros együttműködés a társosztályokkal.
- A pénztári dokumentumok és nyomtatványok frissítése és naprakészen tartása.
- Az ügyfelekkel (pénztártagokkal, szolgáltatókkal, munkáltatókkal) kapcsolatos kérdések/kérések megválaszolása, ügyintézése, valamint ügyintézésre történő továbbítása a megfelelő társosztály felé
- Egyéb általános adminisztratív és operatív asszisztensi feladatok ellátása.
Te lehetsz az új csapattagunk, ha:
- Ügyfélszolgálati, vagy általános asszisztens munkakörben minimum 1-3 év munkatapasztalatod van.
- Felhasználói szinten kezeled a Wordot, Excelt és PPT-t.
- Megoldás-orientáltság és proaktív hozzáállás jellemez.
- Precízen dolgozol, felelősséget vállalsz a munkádért.
- Jó a kommunikációs- és problémakezelő-készséged.
- Fontos Neked, hogy szakmailag és emberileg is számíthass kollégáidra és vezetődre.
Amivel mi hozzájárunk a hosszútávú együttműködéshez:
- Lehetőség távmunkavégzésre
- Hosszú távú perspektíva egy stabil magyar vállalatnál
- Pénteki „rövid” munkaidő
- Szakmai támogatás
- Frekventált munkavégzési hely
- Egyedi cafeteria csomag és éves bónusz
- Teljes munkaidős, határozatlan idejű munkaviszony
- Felelősségteljes, önálló munka emberközpontú vezető mellett
Ha el tudnád képzelni a mindennapjaidat a fenti feladatok megoldásában és szeretnél részese lenni csapatunknak, akkor várjuk jelentkezésed! Az önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével várjuk.