Ügyfélszolgálati Csapatvezető (Debrecen)

Ügyfélszolgálati Csapatvezető (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

Ügyfélszolgálati Csapatvezető

 

Debrecenben található partnerünk számára keresünk tapasztalt Team Leadert, aki csapatával együtt formálja az ügyfelek online élményét.

Ha úgy érzed ez a Te lehetőséged, jelentkezz angol nyelvű önéletrajzoddal!

Feladatok

  • Ügyfélszolgálati csapat irányítása és napi működésének biztosítása
  • Csapattagok mentorálása, motiválása és teljesítményük folyamatos fejlesztése
  • KPI-ok figyelése, riportok készítése, fejlesztési akciótervek kidolgozása
  • Eszkalációk kezelése
  • Együttműködés belső részlegekkel (pl. QA, WFM, Training) a szolgáltatás minőségének fenntartásáért
  • Új folyamatok, munkafolyamatok és csapat-elköteleződési stratégiák kialakítása
  • Teljesítményorientált, pozitív csapatkultúra építése
  • Team Leader / Supervisor tapasztalat (ügyfélszolgálati vagy contact center területen)

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Minimum középszintű(B2) Angol nyelvtudás
  • Jó szervezőkészség, vezetői és problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontúság
  • MS Office ismeret

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és cafeteria
  • Fizetett betanulás és folyamatos fejlődési lehetőség
  • Modern irodai környezet

Munkavégzés helye

Debrecen

Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok