Ügyfélszolgálati szakember
Magyarországi tevékenységünk kiterjesztése keretében ügyfélszolgálati szakembert keresünk csapatunkba.
Az alábbiakban megtalálja a munkaköri leírást, elvárásainkat és a munkavállalói juttatások áttekintését.
A jövőbeni munkád:
- Gondoskodás ügyfeleinkről.
- Ügyfelek segítése a biztosítási káresemények bejelentésében (kárbejelentés írása), kapcsolódó kérelmek kezelése, kérdések megválaszolása.
- Napi kommunikáció az ügyfelekkel telefonhívások, e-mail levelezés és chat segítségével.
- Kommunikáció a kollégák csapatával – az egyes ügyfelekre és igényeikre vonatkozó információk átadása, know-how megosztása, kölcsönös segítségnyújtás.
- Adminisztratív tevékenységek és belső rendszerekkel való munka.
- Az ügyfélszolgálati vonal munkaideje hétfőtől péntekig tart (hétvége és ünnepnapok a magyar naptár szerint szabad), mindig 9:00-17:00 óra között.
- Teljes vagy részmunkaidőben előzetes megegyezés alapján.
A munka helyszíne: Csehország.
Amit keresünk Önben:
- Nagyon jó magyar nyelvtudás írásban és szóban egyaránt, valamint cseh vagy szlovák nyelvtudás kommunikációs szinten.
- Előnyt jelent korábbi tapasztalat ügyfélszolgálati vonalon vagy üzletben szerzett tapasztalat.
- Felhasználói ismeretek PC-n való munkavégzéshez.
- Hajlandóság a pardubicei vagy prágai ügyfélszolgálati központban történő alapképzésre (az első hónapban kb. 3 munkanap).
- Részvétel a rendszeres csapatmegbeszéléseken Pardubicében (1x havonta).
Amink van az Ön számára:
- 5 hét szabadság, 3 nap betegszabadság.
- Étkezési hozzájárulás.
- Kedvező céges mobiltarifák és más szolgáltatások az O2 és az O2 Family keretében.
- 18 000 CZK-ig terjedő telefontámogatás.
- Ha nem home office üzemmódban szeretnél dolgozni, akkor a prágai/pardubicei irodában is dolgozhatsz.
- A szervezeten belüli további karrierépítés lehetősége.