Vám- és termékdíj ügyintéző (Debrecen)

Vám- és termékdíj ügyintéző (Debrecen)
Jelentkezem az állásra ›

 

Debreceni partnerünhöz keresünk Vám- és termékdíj ügyintéző kollégát.

Vám- és termékdíj ügyintéző

Feladatok

  • Napi adminisztratív feladatok ellátása
  • Hosszútávú beszállítói nyilatkozatok kiállítása és preferenciakalkulációk
  • Környezetvédelmi termékdíjhoz kapcsolódó nyilvántartás naprakész vezetése, EPR
    díjjal kapcsolatos nyilvántartások vezetése
  • Vámokmányok szakszerű kiállítása, vámhatáridős intézkedések figyelemmel
    kísérése, betartása
  • Vámkezelési nyilvántartások vezetése
  • Ad-hoc export-import szállítmányok teljes körű vámügyintézése (Intrastat, EKÁER)
  • Ad-hoc fuvarszervezési feladatok ellátása, külső partner felügyelete

Követelmények

  • Felsőfokú végzettség, vámügyintézői és termékdíj ügyintézői vagy logisztikai
    szakképesítés
  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat előny (azonban pályakezdők jelentkezését is
    várjuk)
  • Középfokú aktív angol vagy német nyelvtudás
  • Precíz, pontos munkavégzés
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő, együttműködési és problémamegoldó
    készség

Amit kínálunk

  • Változatos, kreatív munkanapok egyedi megrendeléseken
  • Stabil, kiszámítható, multinacionális háttér
  • Hosszú távú karrierlehetőség
  • Befogadó, támogató csapat, közösségépítés
  • Modern, jól megközelíthető iroda, minőségi eszközök
  • Home office lehetőség
  • Széleskörű juttatási csomag
Debrecen

Küldjünk emailt, ha hasonló hirdetés kerül az oldalra?

Ne maradj le egy jó állásról!

Állásajánlatok - legnépszerűbb városok